GRATULERER MED DAGEN

Gratulerer så mye med dagen Norge og alle dere fantastiske go’inger ♥ Jeg titter bare innom for å ønske dere alle en fantastisk dag og en fin feiring. Nyt dagen med is, noe godt i glasset, tog, flagg, hygge, mennesker du er glad i og masse latter. 17 mai er kanskje barnas dag, men vi som er litt større, kan kose oss maksimalt vi også! 

17. mai er vi så glad i,
moro vi har fra morgen til kveld!
Da er det så du,
om vi er små du,
er vi med likevel
Jeg roper hurra dagen så lang,
synger for Norge mangen en sang
Og jeg, jeg kan du elske mitt land du,
det skal du se en gang. 
                                                                    Margrethe Munthe​

Jeg har fått med meg den årlige salutten som markerer nasjonaldagen vår klokken syv i morges. Resten av dagen skal feires med venner og familie. For ikke å snakke om x- antall is. Jeg er, som dere vet, tidenes ismonster, og på 17 mai kan en spise så mange is som mulig :mrgreen: 
Igjen; gratulerer så mye med dagen alle sammen.
Hipp, hipp, hipp hurra!

Kristine ♥

10 kommentarer

Siste innlegg