IS PÅ TERASSEN

For en dag! I dag har jeg befunnet meg på Sørenga mesteparten av dagen, hvor jeg hadde en fotoshoot med Tights.no. Med strålende sol og tjueåtte grader storkoste jeg meg både på land og i vann. Jeg vil tro det er nærmere tjue grader i vannet nå. Vanligvis er jeg en person som ikke er så glad i å bade, men i denne varmen er det jo helt fantastisk!

Den siste uken har jeg stort sett vært på stranden hele dagen og kveldstimene har gått med på utehygge og sosialt. I kveld kjente jeg derfor at jeg trengte noen timer for meg selv. Av og til trenger jeg å være helt alene, senke skuldrene, puste dypt med magen, koble helt og bare nyte. Akkurat det har jeg gjort i kveld med is på på terrassen.

Har du smakt den nye Skyr isen? Jeg synes den er overraskende god til å være laget av gresk yoghurt, men jeg skal ærlig innrømme at jeg fortsatt foretrekker Ben & Jerrys og Häagen-Dazs.

Kveldens skål har jeg fylt min skål med mango, jordbær, blåbær, vannmelon og Skyr karamellis. Det var nærmest sommer i en skål, en utrolig deilig kombinasjon! Nå får jeg hvert øyeblikk besøk av en venninne. Det blir tacoaften og avslapping. 
Håper du nyter fredagen og at du får en riktig så fin helg :grin:

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Synes karamell isen er veldig god men ikke jordbær isen. Også må isen. Smelte først. Den er litt hard.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg