SPILLELISTEN I JUNI

Da er det på tide med en ny spilleliste igjen!
Jeg oppdaterte spillelisten min i helgen og har laget klart en ny liste for juni måned. Ny musikk, gir virkelig ny giv og glede på trening. Er det ikke merkelig hvordan musikk påvirker humøret vårt? ​Det er faktisk slik at når du hører på musikk, påvirker det nervesystemet ditt, noe som igjen påvirker hjernen og kroppen din. Faktisk har enkelte forskningsstudier vist at riktig bruk av musikk kan gi deg en femten prosent økning i prestasjonene dine under trening! Jeg merker i hvert fall for min del at om jeg har musikk med god rytme og fart, så blir treningsøktene langt bedre enn når jeg ikke har musikk. Jeg bare elsker god musikk!

 Spillelisten i juni ser slik ut
Celebrate Life, Radio Edit – Eelke Kleijn
Dreams, Lost Kings remix  – Life of Dillion
Burn It Up, Club mix – Marco Vann Bassken
Now, Remix – AGC 17
Go for Gold, Felixx Remix – The Potbelleez
Hardcore Doodle – Spcial D.
Colosseum – Nicholas Adams
Cool – Mike Candys
Punjabi – Timmy Trumpet 
This Life – Craig Connelly
Nothing But A Dream – Envine
Put’em Up – The First Station
Freed From Desire, Club mix – Fun(k)House

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Tiril:
      For en fantastisk hyggelig kommentar Tiril. Så herlig at det skinner igjennom. Jeg føler virkelig at jeg er inne i godsonen for tiden og at livet generelt er super bra. Det at det synes gjør det bare enda bedre! Hihi… Nå går livet min vei og litt til 😀
      Håper du har det bra og at du får en herlig helg. God klem til deg 🙂

    2. Fy søren, kristine!
      Har fulgt med på bloggen din i mange år, og den har alltid vært både interessant og inspirerende. Når det er sagt har du virkelig fått en helt ny glød om dagen, sett utenfra iallefall! Du virkelig stråler opp både på insta og blogg, og det er så sykt hyggelig å se! Selvom alle har opp og nedturer får jeg bare en følelse av at du har det så bra om dagen og det er så koselig! Litt mange utropstegn på en og samme kommentar kanskje, men halloo, det er lov 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg