DAGENS PLANLAGTE INTERVALLØKT

I dag var egentlig plane å starte dagen med en intervalløkt. Jeg hadde til og med bestemt meg for hvilke intervaller jeg skulle løpe og pakket klart alt jeg trengte til intervaller inne på tredemøllen. Rett før jeg skulle legge meg i går kveld, fikk jeg plutselig spørsmål om jeg ikke ville være med på en løpetur ute. Med det strålende været som har vært de siste dagene, var jeg ikke vond å be. Den planlagte intervalløkten utgikk til fordel for en løpetur ute.

Det ble en deilig løpetur på 10 kilometer under knall blå himmel, etterfulgt av is i strålende sol. Det kaller jeg en bra start på dagen!

Selv om det ikke ble noen intervaller på meg, tenkte jeg at jeg kan dele den planlagte intervalløkt med dere.
Varm opp i 5- 10 minutter
Løp i 60 sekunder + gå i 60 sekunder * 8
Løp i 30 sekunder + gå i 30 sekunder * 8
Spurt i 15 sekunder + hvil i 15 sekunder * 8
Trapp ned i 5 – 10 minutter

Håper du liker økten. Om du prøver den, fortell meg gjerne hva du synes :grin: 
Intervaller eller ei, ha en riktig så bra onsdag! 

Kristine ♥ 

6 kommentarer
    1. Oda:
      Så utrolig hyggelig å lese Oda. Jeg føler at livet generelt er ganske så bra, så hyggelig at det skinner igjennom 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg