I DAG

Riktig god mandag. Har dagen behandlet deg pent? Denne helgen synes jeg gikk alt for fort. Jeg var alt annet enn klar for ukestart da vekkerklokken ringte før seks i morges!

Etter jobb var jeg ikke spesielt motivert for en treningsøkt. I dag hadde jeg rett og slett vondt i viljen! Jeg grep meg selv i nakken og tok turen likevel. Det ble en enkel og nok så rask treningsøkt. Jeg gjorde en fullkroppsøkt hvor jeg supersatte diverse øvelser. På den måten tar økten kortere tid. Jeg synes også treningsøkten er mer morsom når jeg supersetter. Da blir det mer fart! 

I dag så treningsøkten slik ut:
– Knebøy
3 sett * 8 repetisjoner
– Benpress
3 sett * 8 repetisjoner
supersett med 
– Stående roing
3 sett * 8 repetisjoner
– Ettbens benpress
3 sett * 10 repetisjoner
supersett med 
– Nedtrekk 
3 sett * 8 repetisjoner
– Glute bridge med strikk
2 sett * 15 repetisjoner
supersett med 
– Skulderpress
2 sett * 8 repetisjoner

Etter trening var det rett hjem til påfyll av lagrene. Jeg hadde lyst på noe godt! Der ble det riskaker med sjokoladepålegg og proteinbarbiter.
Sjokoladepålegget lager jeg ved å blande 30 g sjokoladeprotein med 1 ss kakaopulver, 1 ts sukringold, bittelitt salt og 3-4 ss melk til en tykk masse. Smør på riskaker, lomper, brødskiver eller lignende. Så godt!

SONY DSC

I skrivende stund sitter jeg med middagen. I dag ble det en blanding av lompe toast, lompe pizza og lompe empanada.

SONY DSC

Jeg smurte lomper med ketchup og tomatpuré. Deretter hadde jeg over diverse rester som jeg hadde i kjøleskapet; kidneybønner, cherrytomater, rødløk og kokt skinke. Til slutt hadde jeg over revet Jarlsberg ost og fetaost, før jeg brettet lompene litt sammen og stekte de i ovnen på 235 grader i 10 minutter. Knall godt!

Det var litt fra dagen i dag. Håper du har hatt en fin mandag :razz: Måtte uken din bli knall!

Kristine♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg