FEM FAVORITTER AKKURAT NÅ

                                                                                                                                                                           Reklame // inneholder enkelte sponsede produkter

Jeg får hele tiden nye favoritter. Både når det gjelder trening, mat, musikk og livet generelt. Her er fem favoritter akkurat nå :grin:

Tights
Reebok Lux Bold High-Rise Tights. Hvor fresh er ikke denne? Jeg elsker fargene, at den er nok så høy på livet, sitter godt og føles behagelig på. Desidert en sommerfavoritt når det kommer til tights!

Øvelse
Kettlebell hip thrustmed bred benstilling og mini band. Du kan se meg gjøre øvelsen her. Bare sveip bort til den siste videoen. Denne føler jeg virkelig tar godt på rumpemuskulaturen. Jeg kjenner det alltid i rumpen dagen etter at jeg har trent denne øvelsen! 

Øreklokker
Miiego Boom. Jeg har hatt disse i tre uker nå, og jeg er blitt totalt avhengig. Du kan blant annet se et bilde med de på her. De har god lyd, og føles ikke tunge på ørene. Musikken på trening har fått nytt liv!

Proteinbar
Karamell peanøtt og vanilje proteinbar fra Monster. Denne er farlig god! Kanskje den beste proteinbaren jeg har spist! Jeg bestilte en første gangen, slik at jeg kunne smake. Allerede da jeg satt og spiste den, kjøpte jeg en hel boks. Nam altså! 

Serie
Westworld sesong 2. Har du ikke sett den, må du gjøre det snarest! Dette er kanskje en av mine all time favoritt serier. Normalt pleier jeg å være skeptisk til nummer 2. Både når det gjelder filmer og serier, er ofte film nummer 2 eller sesong 2 dårligere enn den første. Men ikke når det kommer til Westworld. Sesong 2 var enda bedre enn sesong 1! 

Kristine ♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg