DAGENS STYRKEØKT

Hei og hopp. Torsdag er topp! 
Som vanlig tok jeg dagens styrkeøkt rett etter jobb. Selv om jeg ofte er litt tung i kropp og hode, synes jeg alltid det er veldig deilig å dra rett på trening etter at jeg har vært på tidligvakt. Ved å dra på trening med en gang, unngår jeg at sofaen frister mer enn trening, samt at jeg får ut eventuell stress, bekymringer eller lignende som jeg har med meg fra jobb. Trening etter jobb, blir virkelig tanketerapi. Jeg får rett og slett renset opp i topplokket!

Dagens styrkeøkt hadde fokus på rumpe og lår og så slik ut:
– Benpress med bred benstilling
4 sett * 8 repetisjoner 
supersett med 
– Rumensk markløft med manual
4 sett * 8 repetisjoner
– Utfall i smith maskinen  
4 sett * 8 repetisjoner 
– Step up med kettlebell
3 sett * 10 repetisjoner 
– Glute kickback i kabel
2 sett * 12 repetisjoner

Nå har jeg akkurat drukket en deilig smoothie. Jeg synes det er viktig å få i seg godt med næring etter treningsøkten. Hvert øyeblikk skal jeg til bestevennen og grille….eller lage pizza. Vi har ikke helt bestemt oss enda. Håper torsdagen din er fin og at du har hatt en god treningsøkt i dag. Om ikke, pust dypt med magen og senk skuldrene. Da er jeg sikker på at morgendagen blir bedre!

Kristine ♥

Siste innlegg