LØPETUREN SOM BLE EN GÅTUR

God morgen dere ♥  Er det flere enn meg som synes det er deilig å våkne til overskyet vær? Jeg gleder meg faktisk til at det skal regne senere i dag. Regn tror jeg virkelig vil gjøre godt for både oss mennesker og naturen akkurat nå.

I skrivende stund sitter jeg her med frokosten. Noe så enkelt som kokte egg med tomat, smørost og agurk i lomper. Jeg kom akkurat hjem fra en liten gåtur ute. I dag var planen egentlig å starte dagen med en løpetur. Jeg hadde til og med en løpedate. Men bena ville rett og slett ikke henge med! Det er nok en kombinasjon av litt (for) mye jobbing, lite søvn og varmen som gjorde at kroppen ikke hang helt med. Da ble løpeturen til en gåtur i stedet. 

For all del, jeg kunne helt klart vært mer på og presset meg selv til å løpe. Men jeg ser rett og slett ikke vitsen! Trening er ikke noe jeg gjøre, men noe jeg liker og noe jeg stort sett vil å gjøre. Trening gir meg overskudd og energi. De dagene jeg ikke føler for å trene, til tross for at det er planlagt slik som i dag, dropper jeg mye heller treningsøkten, enn å presse meg selv gjennom den. På den måten blir trening aldri noe negativt. Trening er for meg ene og alene assosiert med noe positivt. Det er vel også derfor jeg så og si alltid har den såkalte treningsgleden. 
Uansett hva du gjør i dag, trening eller ei, håper jeg du får en herlig dag :grin: Ha en riktig så god helg!

Kristine ♥ 

8 kommentarer
    1. Sier som du ville sagt. En er ikke på top hver dag 😛 Bra å lytte på kroppen. Det blir treningsfri på meg I dag men imorra skal jeg trene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg