LYKKE ER NOE VI SKAPER SELV

Riktig god morgen herlige mennesker ♥
Hver morgen bruker jeg et par minutter på å fortelle meg selv at jeg er mer enn god nok og remser opp noen ting jeg er takknemlig for akkurat i dag. Jeg har jobbet mye med min indre dialog og etterhvert innsett at lykke er noe vi skaper selv, ikke noe som dukker opp på magisk vis.

En positiv sjel, starter med et positivt sinn. Legger du et godt grunnlag om morgenen, med positive, glade og takknemlige tanker, har du et stødig fundament for resten av dagen. Det er ikke mer enn to minutter som skal til! Du kan til og med pusse tenner samtidig om du ønsker det. Mens du tar tannpussen denne morgenen, lag en liste i hodet ditt med hva som er bra med akkurat deg og hva du er takknemlig for i dag. Jeg kan love deg at du vil føle deg lettere i kroppen og gladere til sinns etterpå.
Ha en riktig så strålende torsdag!

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Hei Kristine 🙂
      Kva løftesko har du? Og vil du anbefale dei? Eg tar knebøy og markløft i berre sokker og, og vurderer å kjøpe meg løftesko 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg