FLUFFY DESSERT

                                                                                                                                                                                         Inneholder add-linker

Jeg vet ikke hva jeg skal kalle denne desserten, dermed ble det en flyffy dessert. Det er en blanding av iskrem, fluff og smoothie. Konsistensen er lett og luftig, med en søt og deilig sjokoladesmak. Jeg synes den ble super god! Og det beste er at den tar ikke mer enn et par minutter å lage. Perfekt som en hverdagsdessert eller lett kveldskos.

En flyffy dessert
Til 1 porsjon

1 frossen banan
100 g gresk yoghurt, eventuelt kesam eller lignende
2 ss kakaopulver
1 egg
15 g sjokoladeprotein, jeg brukte double rich chocolate
1/3 ts vaniljepulver
1/4 ts salt, anbefaler havsalt 
Om du er glad i å ha det søtt, tilsett 1 ts sukringold

Ha alle ingrediensene i en bolle.
Visp med en elektrisk visp til det blir en fluffy sjokoiskrem. Det tar 3 -4 minutter.
Eventuelt kan du mose alt med en stavmikser.
Server med en gang.

Spis som den er eller topp med noe godt. Topping er litt av moroa i mine øyne. På min dessert hadde jeg agave sirup, sjokoladesaus (laget av 1 ts smeltet kokosolje, 2 ts kakaopulver, bittlitt salt og 1 ts sukrinmelis), biter av en chocolate caramel peanut proteinbar og protein choco crisp kuler.
Forresten, dropper du kakaopulver får du en deilig vanilje flyffy dessert. 

Blir det en flyffy dessert på deg i dag kanskje? Nyt, sier jeg da!

 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg