SPILLELISTEN I AUGUST

Mitt eneste nyttårsforsett i år, var å oppdatere spillelisten min hver måned. Jeg vil nok si at det var mer enn plan, enn et forsett. Jeg er generelt ikke så glad i nyttårsforsetter. Så langt i år har jeg gjort det hver eneste måned og jeg synes faktisk at det gir ekstra giv og motivasjon på trening. Det at det stadig dukker opp noen ny go’låter, fyller meg med energi og glede. Her er spillelisten i august.

Ja, så glad blir jeg av trening med god musikk på øret!

Spillelisten i august:
I like It – Moguai & Macon
Shape of You (Tropical Club) – DJ Nate Ro
Kinda Funky – X-Change, Patay
All You Need to Be – Nature One Inc
Ayla (FYH083) – Ayla, Luke Bond
Make Your Move, Kharmelo Remix Edit – Croatia Squad
6 Pounds, Radio Edit – Marc Korn
Forest – Y-Red, Bajton
Hey MaMaMa, Club Mix – Tritonal
United – Armin van Buure
Primeval – Kore-G
The Kingdom – Timo Odv
Purge Motif – DropK, Dewy

Håper du får noen nye treningsfavoritter :grin: Har du en låt jeg må ha med til listen min, legg gjerne igjen en kommentar. Det er alltid moro med noen gode musikktips. 

Kristine ♥

10 kommentarer
    1. Så hyggelig å se at du har inkludert Purge Motif! Godt å høre låten er motiverende 🙂

    2. Kristina:
      Det var en helt fantastisk kommentar å lese Kristina 🙂 Tusen hjertelig takk. Det betyr mye.
      Håper du hadde en bra benøkt 🙂

    3. Jeg digger når du legger ut treningsmusikk, så jeg kan fylle på lista mi! I dag motiverte det meg til å kjøre i gang med beinøkta jeg utsatte i går.
      Titter innom bloggen din hver dag for inspirasjon, mattips og feel-good-materiale. Tusen takk for at du deler så mye fantastisk med oss lesere!

    4. Jeg hører på den spillelisten som heter trening på spotyfy. Den har mye bra synes jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg