INTERVALLER

God lørdag dere. I dag hadde jeg en god intervalløkt. Jeg var egentlig ikke motivert for trening i det hele tatt men etter ti minutter med oppvarming var jeg plutselig skikkelig gira og klar for å gi jernet. For å være helt ærlig, vet jeg ikke hva som skjedde, det var rett og slett som en bryter ble slått på og knisten i meg oppstod. En skikkelig merkelig, men veldig god følelse!

Dagens intervaller så slik ut
10 minutter oppvarming
startet med rolig jogging og økte så sakte intensiteten
2 minutter løping + 1 minutt gange x 5
1 minutt løping + 30 sekunder gange x 5
30 sekunder spurt + 30 sekunder hvile x 5
15 sekunder maks spurt + 10 sekunder hvile x 5
5 minutter nedtrapping

Tar du utfordringen? I så fall håper jeg du får en svettefest, og at du føler deg like høy i hatten etter økten som det jeg gjør nå :mrgreen: 
Ha en aldeles strålende helg!

Kristine ♥

10 kommentarer
    1. Line:
      Å tusen takk for super hyggelige ord 🙂 Farten jeg løper på varierer. Det kommer jo ann på dagsformen. Noen dager er vi raskere enn andre. Husker ikke helt hvilken hastighet jeg hadde på lørdag. Tror jeg begynte på 13 og sluttet på 17, men som sagt, det varierer veldig etter dagsform 🙂

    2. Frida:
      Hva med å gjøre intervaller med noe annet enn løping? Om du hater løping kan du jo prøve på sykkel eller ellipsemaskin. Du må jo ikke løpe 🙂

    3. Åååå du er så flink!! Har du noen tips til å starte med intervaller? Jeg har alltid HATET å løpe, og tenkte at kanskje intervaller var tingen. Hvordan begynner jeg for å ikke få totalt knekken med en gang?

    4. Så herlig! Jeg løp den samme intervaller i går (minus de på 15sek) og følelsen underveis og etterpå var bare magisk🤩

    5. Altså du er verdens beste motivasjon!!! Aldri slutt poste og du er så god og ærlig!! Hvilken hastighet løper du intervaller på? Blir så skuffet når jeg ikke klarer like fort HVER økt :(((

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg