ROLIG FREDAGS FORMIDDAG & BANANPANNEKAKER

Jeg har hatt en ordentlig rolig fredags formiddag. Noen ganger trenger både kropp og hodet en pause. Jeg har hatt tre nattevakter og skal på jobb igjen imorgen. I dag kjente derfor at jeg trengte å koble helt ut, slappe av og nullstille meg. 

I det jeg kom hjem, hoppet jeg i morgenkåpen. Nå har jeg akkurat laget meg bananpannekaker og satt meg godt tilrette i sofaen. Her tror faktisk jeg blir kvelden ut!

Bananpannekaker har dere sett her på bloggen mange ganger. Jeg blir aldri lei denne oppskriften. Resultatet er alltid saftige og gode pannekaker. Dette er desidert en av mine favorittoppskrifter. Pannekakene skal jeg nyte med brunost, kesam, syltetøy, blåbær og en kopp kakao. 

Bananpannekaker 

1 banan, 2 ss havremel eller havregryn, 2 ss kesam, 2 egg, 1/3 ts salt, litt kanel og kardemomme

Alt moses sammen med en stavmikser og stekes i en panne på middels varme.

Ja, det blir en helt rolig fredags formiddag og kveld. Jeg har tenkte til å ha på meg morgenkåpen resten av kvelden! Etterpå får jeg besøk av bestevennen, men han kjenner meg så godt at jeg lar morgenkåpen være på. Jeg tror det blir sushi, godis og filmkveld på oss. 
Ha en herlig fredagskveld dere :grin: Helgen er her!

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg