ENKEL OG GOD LUNSJWRAP PÅ UNDER FEM MINUTTER

God morgen dere ♥ Håper Mandagen behandlet deg pent og at du er klar for tirsdag og en ny dag.

I går  hadde jeg en enkel og god lunsjwrap i matboksen. Disse tok under fem minutter å lage! I tillegg er wrappene fylt med masse gode næringsstoffer som gjør at både kroppen og hodet holder på energien og konsentrasjonen utover dagen. Jeg laget mine lunsjwrap dagen før, altså søndag kveld, og oppbevarte de i kjøleskapet i løpet av natten før jeg la de i vesken på morgenkvisten. Da smakte de fortsatt godt når jeg spiste dem i lunsjpausen.

Enkel og god lunsjwrap på under 5 minutter

Wraps eller lomper, her har jeg brukt vanlige tortilla lefser
Wasabi, valgfritt
Kesam, eventuelt phildephia
Røkelaks 
Grønnsaker, jeg har brukt salat, agurk og paprika

Smør lefsene med et tynt lag wasabi. Ha så over et godt lag med kasam. Jeg brukte 1 stor spiseskje kesam per lefse. 
Legg over røkelaks i skiver, salatblander og agurk og tomat i biter. 
Rull sammen og pakk hver wrap inn i aluminiumsfolie. Da holder lunsjwrapene seg godt i flere timer.

Slike lunsjwrap kan naturligvis fylle med annet godt pålegg også. Skinke, ost, avokado og tomat er en annen favoritt, eller kokte egg med spinat og spekeskinke. Her er det mange muligheter og bare fantasien som setter grenser. Prøv deg frem og finn din kombinasjonsfavoritt!

Kristine ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg