DAGENS ØKT OG LUNSJ

God fredag dere ♥ Da er helgen her igjen. Jeg har riktignok jobbhelg, men de aller fleste av dere, har kanskje helg?

Jeg kom akkurat hjem fra dagens treningsøkt og sitter i skrivende stund med dagens lunsj. I dag var ikke energien helt på topp og jeg måtte ta i bruk viljestyrken for å komme meg avgårde på trening. Likevel ble det en helt ok treningsøkt og jeg sitter med en skikkelig god følelse akkurat nå!

Dagens treningsøkt så slik ut
– Knebøy 
4 sett * 5 repetisjoner
– Chins
3 sett * 8 repetisjoner 
– Utfall 
3 sett * 8 repetisjoner
– Skulderpress 
3 sett * 8 repetisjoner
– Hip thrust
2 sett * 10 repetisjoner
supersett med 
– Face pulls 
2 sett * 10 repetisjoner

Dagens lunsj ble av den enkle typen. Lomper og fiskekaker. Både fiskekaker og lomper er mye brukt i mitt kosthold. Her trenges ingen forberedelse og maten er klar på få minutter. I dag brukte jeg Lofoten grov fiskeburger med ørret og kveite. 

Jeg smurte lompene med philadelphia og litt sweet chili saus – prøv den kombinasjonen (!!), før jeg hadde over salatblader, fiskekaker, cherrytomater, rødløk og noen klatter kesam. En god, sunn, rask og mettende lunsj. 

Nå venter kveldsvakt og jobbhelg på meg. Håper du nyter fredagskvelden :grin:

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg