INTERVALLØKT UTE

I dag måtte jeg virkelig ta viljestyrken fatt for å gjøre intervaller. Jeg hadde en ekstra lang dag på jobb og var ganske så trøtt da jeg kom hjem. Heldigvis var jeg smart og hadde pakket klart treningstøyet før jeg dro på jobb klokken seks i morges. Da kunne jeg bare hoppe rett i treningsantrekket og sette i gang! Selv om det var veldig tungt i starten, ja de første ti minuttene hadde jeg ordentlig vondt i viljen, har jeg den beste følelsen nå!

Det ble en rask intervalløkt ute i høstluften som tok rett over 30 minutter. Nå sitter jeg her med et stort smil om munnen og er klar for å nyte kvelden til det fulle. Nå blir det ekstra god kveldsmat og avslapping.

Intervaller

 Varm opp i 5 – 10 minutter. 
Start med rask gange og øk så intensiteten til rask jogging.

Intervaller
Løp raskt i 45 sekunder, hvil så i 15 sekunder.
Gjenta 15 -20 ganger. 

Trapp ned i 5  minutter. 

En kjapp, effektiv og god intervalløkt som du enten kan gjøre ute eller innen!  Om du ønsker kan du sykle, ro eller bruke elipsemaskinen i stedet for å løpe.
God økt :grin:

Kristine ♥

Siste innlegg