FEM LIVSREGLER

Hei og god onsdag formiddag dere♥ I dag vil jeg dele mine fem livsregler med dere. Med en trøblete fortid, har jeg lært enormt mye. Det har gjort at jeg har satt meg noen standar regler jeg følger hver dag for at jeg skal ha det litt bedre.  

⋄Du er selv sjefen over din egen lykke. Ingen andre enn du, har den fulle kontroll over ditt liv. Sørg for at du gjør det som føles riktig for deg selv!
⋄ Ikke sammenlign livet ditt med andres og døm heller ikke andre mennesker. Du har ingen anelse om hva som skjuler seg bak deres fasade.
⋄ Hva andre tenker om deg, er faktisk ikke ditt problem. Så lenge du selv er fornøyd med den du er og kan stå for det du sier og gjør, er det det som har betydning.
⋄ Uansett hva fortiden din inneholder, godta og bli venn med den, slik at du ikke lar fortiden påvirke fremtiden.
⋄ Smil. Smil. Og smil litt mer. Et smil gjør faktisk dagen bedre!

Det er fem livsregler jeg føler jeg føler hver bidige dag. Kanskje du også kan bruke noen av dem for en litt bedre hverdag?
Ta på deg smilet og lag deg en nydelig onsdag!

 

Kristine ♥

8 kommentarer

Siste innlegg