TING JEG VIL GJØRE I OKTOBER

                                                                                                                                                                                            Reklame – Inneholder sponsede produkter

Riktig god mandag dere og riktig god første oktober! I dag er det både en ny dag, en ny uke og en ny måned. Snakk om blanke ark!
Når vi står ovenfor en ny måned, liker jeg å se fremover og tenke ut noe spesifikt jeg vil gjøre. Det er akkurat som om det gir meg et ekstra giv og får meg til å se mer positivt på den kommende måneden. Her har jeg skrevet ned noen ting som jeg vil gjøre i oktober.

Ei som gleder seg veldig over mandag og ny måned!

Si mer nei
Jeg har jobbet masse den siste tiden. Å sjonglere flere jobber samtidig som jeg jeg driver mitt eget foretak med online coaching har gjort at jeg ikke har hatt så mye sosialt liv som jeg ønsker. Nå skal jeg si mer nei og heller fokusere mer på meg selv!

Ta ferie
Jada! Jeg har akkurat bestilt meg ferie og drar om fjorten dager. Det blir bare en ukes ferie, men likevel. Fy som jeg gleder meg! Da skal jeg legge bort alt av må, burde og skal. Da er det kos og nytelse som står på planen!

Flere online kunder
Nå som jeg har sagt opp den ene jobben min i klesbutikken, har jeg muligheten til å ta på meg flere online pt-kunder. Jeg rett og slett elsker denne jobben og det å kunne hjelpe andre med å nå målene deres. Det er så utrolig givende! Ønsker du hjelp med kosthold eller trening, ta gjerne kontakt på [email protected].

Finne en ny serie å se på
Nå som det blir kaldere og mørkere, er det utrolig deilig å trekke inn i sofaen, pakke seg inn i et pledd og kose seg med en kopp kakao mens jeg ser på en ny favorittserie. Jeg tar gjerne imot tips om du har noen gode serier å anbefale.

Puste mer med magen
Når jeg har mye å gjøre, har jeg lett for å puste kun med øvre del av diafragma og da spenner jeg meg lett i skuldrene. Jeg er en person som har lett for å stresse om det er hektisk, men å bli stresset har ofte motsatt effekt. Føler jeg meg stresset skal jeg forsøke å heller senke skuldrene og puste helt ned i magen.

Teste noen nye supper
Høsten er høytid for supper og varmende middagsretter. Jeg vil teste noen nye oppskrifter og få noen ny favorittsupper. Har du noen gode tips?

Turer i høstluften
Luften på denne tiden av året er så deilig og frisk. I oktober vil jeg gå flere turer i den friske høstluften. Det er terapi både for kropp og sjel!

Hva vil du gjøre i oktober? :grin:

Kristine ♥

10 kommentarer
    1. I oktober vil jeg si mer nei jeg også. Ikke tilfredsstille alle andre men fokusere mer på meg selv}
      <3

    2. Serietips: Mr.Selfridge, Dicte, The Crown, Team Ingebrigtsen, Nashville, The Mentalist 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg