EN MORSOM AVSLUTNING PÅ DAGENS ØKT

I dag gjorde jeg en morsom avslutning på dagens økt. Jeg trente ben og hadde so mye energi at jeg måtte få ut litt ekstra futt på slutten!

Jeg startet økten med tunge knebøy, før jeg gjorde hip thrust, utfall, leg curl og leg extension. Deretter laget jeg meg en liten sirkeløkt får å få opp pulsen! 
Jeg tok en medisinball på 8 kg. Først gjorde jeg knebøy i 1 minutt, deretter gjorde jeg wall balls i 1 minutt, før jeg så tok 30 sekunders pause. Deretter gjentok jeg til jeg totalt hadde gjort 4 runder. En ti minutters sirkeløkt som en morsom avslutning på en hvilken som helst treningsøkt!

Beklager ansiktsuttrykket her. Vet ikke helt hva jeg driver med!

Knebøy
Stell deg oppreist med bred benstilling og ballen i hendene dine. Slipp ballen. Ta en knebøy, løft opp ballen i bunnposisjon og reist deg opp. Slipp ballen igjen og gjenta. 
Gjør så mange repetisjoner du klarer på 1 minutt, til du går videre til wall balls.

Wall balls
Stell deg oppreist med bred benstilling. Kast ballen opp på veggen. Buk benmusklatur når du kaster, slik at du spenner fra med lårene. Etter at du har kastet ballen på veggen, tar du en dyp knebøy samtidig som du lar ballen falle ned på bakken. Plukk opp ballen når du er i bunnposisjon, reist deg opp igjen. Kast så ballen opp på veggen igjen og gjenta.
Gjør så mange repetisjoner du klarer på 1 minutt. Ta så 30 sekunders pause før du starter på knebøy igjen.

På knappe ti minutter, får du god pump i rumpe- og lår muskulaturen samtidig som pulsen bruser :grin: Både morsomt og deilig på samme tid!

Kristine ♥ 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg