HVA GJØR DEG GLAD?

Riktig god lørdags formiddag ♥ I dag har jeg en utfordring til deg. Bruk et lite minutt til å skrive ned hva som gjør deg glad. Finn frem et hvitt ark og en penn. Sett på stoppeklokken og skriv i vei. Skriv ned absolutt alt som popper opp i hodet ditt, fra å dra på ferie til å lukte på blomster.

Å gå en tur i skogen og ta meg tid til å høre på fuglekvitteret, å klemme noen jeg er glad i, å ta en lang varm dusj, virkelig nyte morgenkaffen, trene, spise et godt måltid men venner, å glede andre, å ta på meg fargerike klær, le høyt, skru på musikk å danse uhemmet på stuegulvet, sette meg ned i noen minutter og ikke gjøre noen ting, ta en kveld for meg selv med vin, sjokolade og spennende bøker….Ja, jeg kan fortsette i det uendelige. Dette er noen av tingene som gjør meg glad.

Når du har brukt dette lille minuttet på å skrive ned hva som gjør akkurat deg glad, vil jeg gi oppfordre deg til å gjøre noe som gjør deg glad. Velg noen punkter fra listen din og gjennomfør disse!
Det er faktisk slik at lykke er noe vi må skape selv i våre egne liv. Det å ha det bra, handler blant annet om å gjøre de tingene som gjør deg glad. Det som får frem smilet hos deg, gir deg en god følelse innvendig og som får deg til å føle deg vel. Så uansett hva planene dine er denne helgen, sett av noe tid til deg selv, hvor du kan gjøre akkurat det du føler for og som gir deg en følelse av lykke innvendig.

Riktig god helg :grin: 

Kristine ♥

12 kommentarer
    1. Tea:
      Måtte scrolle nedover bloggfeeden og se nå. Ser det er ca 50 / 50 magetopper og “heldekkende” topper. Ingen annen årsak enn at det er sånn jeg går kledd 🙂

    2. beate:
      Nok en hilsen <3 Tusen hjertelig takk for kjempe hyggelige ord Beate. Du aner ikke hvor mye jeg setter pris på det <3 Håper helgen din er super 🙂

    3. Jeg ville bare si at jeg synes det er veldig fint at du snakker om sånne her ting og tar deg tid til å skrive tips som kan gjøre at jeg får det litt bedre. Du inspirerer og gleder. Takk 🙂

    4. Greia med magetopper er nok fordi hun liker det, tenker nå jeg da! Det er jo opp til henne! SMIL og spre GLEDE slik som Kristine gjør! 🙂

    5. Hei fine deg! <3 DU er bare sååå klok, positiv, ekte og et nyyydelig menneske! Jeg vil bare si, takk for det! <3 Stor lørdagsklem<3 Digger deg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg