TGIV

Oh, yes, thank God it’s vacation. TGIV!

Jeg tror ikke jeg kan beskrive med ord hvor deilig denne feriefølelsen kjennes akkurat nå. Helt fenomenalt! Fantastisk deilig!
Jeg har jobbet ekstremt mye i hele sommer og frem til i dag. Faktisk har jeg knapt hatt noen fridager. Ja, jeg skal ærlig innrømme at det har blitt for mye jobb. Da jeg startet fulltid som sykepleier, hadde jeg flere jobber fra før. Jeg trivdes veldig godt i disse og hadde håpet at jeg klarte å sjonglere alle sammen. Rett og slett fordi jeg har det så bra på jobb. Det gikk veldig bra noen måneder, men så begynte jeg å kjenne på kroppen at det ble for mye. Dette var grunnen til at jeg sa opp flere av jobbene jeg har i august. Som vanlig, hadde jeg tre måneders oppsigelsestid og det har da blitt noen hektiske måneder. Jeg føler rett og slett at jeg har jobbet ræva av meg! Både kropp og hodet er overarbeidet og sliten, og jeg kjenner at jeg virkelig trenger en ferie. Denne ferien kunne ikke kommet på et mer passende tidspunkt. TGIV, altså! Nå skal batteriene lades opp til det fulle.

I skrivende stund sitter jeg på flyplassen og venter på flyet. Jeg gleder meg som et barn! Det er noe magisk med å sette seg på et fly og reise fra alt man burde gjøre og alt stress. Jeg har leid meg en leilighet og de neste dagene skal jeg bare nyte, kose meg og slappe av. Det blir solskinn, bading, god mat, boklesing på stranden, trening og mer avslapping. Jeg skal gjøre akkurat det jeg føler for å ta det helt med ro. Det blir så fantastisk deilig altså!

Når jeg kommer hjem på søndag, går jeg over i normal arbeidsprosent og kommer “kun” til å jobbe som sykepleier og online coach. Jeg vil ha mer tid til sosialt, de jeg er glad i og avslapping. Husk at jobben ikke er livet dere. jobben er en del av livet. Men først ferie! Nå skal jeg legge vekk alle tanker om jobb og nyte noen late dager. TGIV :grin: 

Kristine ♥

8 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg