SPILLELISTEN I OKTOBER

Tusen hjertelig takk for alle gode ferieønsker. Dagen i dag har gått med til å traske rundt i Malaga by, ligge i solen, spise is og slappe av. Nå går turen snart ut for sushi. Jeg kunne ikke hatt en bedre start på ferien! 

Det siste jeg gjorde før jeg dro hjemmefra, var å oppdatere spillelisten min. Jeg må på død og liv ikke trene på ferie, men jeg tipper at det blir en økt eller to her nede. Rett og slett fordi trening gjør meg glad! Her er spillelisten i oktober

Just Dance – De-Grees
Make Us Bounce, Radio Edit – Brooklyn Bounce
Blood On You, Brandon Hadden Remix – Teddy Cream
X-Cited, X-tended mix – Ziggy X
No Limit – Alex Christensen
The Riddle Anthem, Rework – Mike Candys
Satisfied, LEFTI Remix – Galantis
Body Rock – Twisterz
Clockwork – Luke Bond
My Life, Fronzerelli Remix – Chanel
Painless – Wanne
Jackie Chan, Kanu Silva Remic – Tiesto
I Need You, feat Olaf Blackwood – Armin van Buure
The Man  – Mr. Bounsta

Håper du har hatt en fin tirsdag og at spillelisten i oktober kan gi deg litt ekstra treningsmotivasjon de neste dagene :grin: 
Ha en fortsatt fin kveld!
 

Kristine ♥

10 kommentarer

Siste innlegg