FITNESS GJORT ENKELT – NY YOUTUB-SERIE

Da er jeg altså på YouTube dere!   Fitness Gjort Enkelt er en Youtube -serie jeg og min bestevenn Per Øystein står for. Formålet vårt er å opplyse folket og å rett og slett gjøre fitness enklere for dere.

Du lurer kanskje på hva vi legger i ordet ‘fitness’. Sjekker du ordet fitness i den anerkjente Cambridge English Dictionary får du opp ‘det å være i fysisk god form og å være sunn’. Synonymer som god helse, god form og velvære kommer opp. Det er nettopp det vi legger i fitness. Vi vil snakke om emner som er relatert til helse, trening, kosthold og velvære.

Per Øystein er utrolig kunnskapsrik, og jeg tørr påstå at han er en av Norges smarteste når det gjelder trening og fitness. Han har blant annet en mastergrad i muskelfysiologi og er utdannet personlig trener. Jeg har, som mange allerede vet, studert ernæring og er utdannet personlig trener og sykepleier. Per Øystein og jeg håper på at vi sammen kan lære dere og gjøre fitness enklere for dere. I første episode tar vi en intro av oss. I episode to, snakker vi om protein og hvor mye protein du egentlig trenger. Du kan se episode en her og episode to her. Det vil komme en ny episode hver uke.
Har du noe du lurer på eller et tema du vil at vi skal snakke om, legg gjerne igjen en kommentar her eller på YouTube, eller send Per Øystein eller meg en melding på instagram, @perstein og @kristine_aure.
Vi håper begge to at dere vil like disse filmene og at dere følger med.


Kristine og Per Øystein♥

12 kommentarer
    1. Enig med hu over. Skulle gjerne hørt eller sett mer av en typisk dag for deg på kosthold 🙂

    2. Så gøy! Jeg har hørt at det å løpe langdistanse kan virke uhensiktsmessig dersom man samtidig prøver å bygge muskler. Dette da kroppen gir signaler til musklene om de skal forbrennes og ikke bygges under langdistanseløping. Stemmer dette? Hvor langt/lenge kan man eventuelt løpe uten at det har negativ påvirkning på muskelbygging?

    3. Jeg gleder meg til å følge dere. Tips til tema er hva du spiser en typisk dag. Det ville vært spennende 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg