MORGENKAFFEN OG EN HYLLEST TIL KAFFEN

God lørdagsmorgen goínger ♥
Det er lørdag, har du noen planer for helgen? Jeg sitter her med morgenkaffen og lader opp til jobb. Jeg jobber til halv fire, men etter det blir det sushi, et morgen ha glass vin og forhåpentligvis masse latter! Imorgen har jeg heldigvis fri. Jeg har planer om en lat morgen med skikkelig god søndagsfrokost iført koseklærne, før jeg skal få unnagjort litt kontorarbeid og annet forefallende ting som må gjøres.

Mens jeg sitter her med kaffekoppen min, vil jeg komme med en liten hyllest til kaffen. Viste du at det å drikke moderate mengder kaffe, altså rundt tre – fire kopper om dagen, er forbundet med lengre levetid? Yes, sier jeg som elsker kaffe! Forskning viser at kaffe kan ha en beskyttende effekt mot diabetes, hjerte- karsykdommer og parkinsons. Det å regelmessig drikke kaffe, har også vist seg å gi en lavere kreftrisiko, spesielt i forhold til kreft i svelg, tykk- og endetarm, lever og munn. Så ta deg en en kaffe kopp eller tre i dag!
Ha en fin lørdag.


Kristine ♥

8 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg