UKENS ANDRE

Forrige uke hadde absolutt null treningsmotivasjon. Det var som om all gnist og energi var sug ut av meg! Kroppen føltes tung og musklene verket. Nå er det heldigvis lenge siden jeg har vært syk *bank i bordet* men det var faktisk slik at jeg var sikker på at jeg var i ferd med å bli syk! Når kroppen føltes såpass tung og motivasjonen ikke var tilstedet, endte det med at jeg hadde en og en halv treningsøkt. Hvordan er det mulig å ha en halv treningsøkt på en uke, tenker du kanskje? Grunnet til at jeg skriver det, er rett og slett fordi den ene økten bestod av langt mer prat enn faktisk trening. Det var minimalt med bevegelse annet enn i munnen. Derimot må jeg legge til at det en veldig hyggelig sosial sammenkomst! 

Uansett, denne uken føler jeg meg så mye bedre og jeg har akkurat gjennomført ukens andre treningsøkt. Yeahy me! Følelsen etter både gårsdagens og dagens økt ,var virkelig helt magisk. Spesielt var det utrolig deilig i går. Muligens fordi det var såpass lenge siden jeg hadde hatt en god treningsøkt. Da jeg gikk ut av treningssenteret, følte at jeg lyste som solen selv og hadde tidenes smil om munnen! 

Ukens andre treningsøkt bestod av knebøy, chins, hip thurst, roing, push ups med vekt på ryggen og kick back i kabel. En god fullkroppsøkt!
Resten av uken håper jeg på å få inn en intervalløkt, en styrkeøkt med fokus på overkroppen og en styrkeøkt med fokus på underkroppen. Det tror jeg blir en bra treningsuke! Har du noen plan eller håp for din trening denne uken?

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg