NYTT FRA IHERB

Forrige uke fikk jeg spørsmål om jeg ikke handler på iHerb lenger. Og, joda, det gjør jeg. Jeg handler riktignok ikke like ofte på iHerb som jeg en gang gjorde, men omtrent annenhver måned dumper det ned en pakke fra iHerb i posten min. Helsekostbutikkene i Norge er blitt såpass bra at det er enkelt å kjøpe ting her, men da iHerb ofte har flere og rimeligere produkter, handler jeg også der med jevne mellomrom. 

Generelle tips som er nytt å tenke på når du handler på iHerb
– Både du og jeg får rabatter om du bruker kode OKE701. Denne oppgir du på din ‘chart’ når du sjekker ut og skal til å betale.
– Enkelte produkter som iHerb selger, er listet som legemidler i Norge. Disse er da ulovlig å importere hit. Skal du bestille kosttilskudd lønner det seg å sjekke om de er lovlig i Norge først.
– Om du handler for under 350 kroner inkludert frakt slipper du å betale toll. Det lønner seg å bestille flere små pakker isteden for en stor, da pakken fort blir dyr om du må betale toll og mva. 

 Nytt fra iHerb som kom i posten i dag:
 – Harney & Sons tea
Jeg har flere teer fra Harney & Sons. Jeg synes alle smakene er gode og liker den fine boksen de kommer i. Denne gangen prøvde jeg meg på white christmas tea.
Questbar
Questbar er og forblir en av favoritt proteinbarene mine og dere har sett dem her på bloggen mange ganger! Chocolate chip cookie dough er smaken jeg aldri blir lei! 
Dandy blend
Denne har dere også sett flere ganger. De dagene jeg har drukket mye koffein, bytter jeg ut kaffen min mot Dandy blend resten av dagen. Det er en løvetannblanding, som har en rekke helsefordeler, samtidig som smaken minner litt om kaffe. 
Aloe Vera scrub
En ansiktsskrubb som føles fuktighetsgivende og lett mot huden. Brukes i ansiktet en til to ganger i uken. 
Italian truffle sea salt
Denne saltbørsen inneholder kun sjøsalt og litt trøfler. Knall god på alt fra salat til biff!
Pukka tea
Teene fra Yogi har lenge vært en favoritt hos meg. Jeg elsker spesielt de søte ordene som er på hver tepose. Denne varianten smaker karamell og er uten koffein, slik at den skal være perfekt før leggetid. 
Xanthan gum 
Dette er et bindemiddel som gjør baksten mer saftig. Pulveret inneholder hovedsakelig fiber og jeg liker å tilsette ca 1 ts i kake- og muffinsrører for et saftigere og bedre resultat. 

Kristine ♥

4 kommentarer
    1. Er helt avhengig av dandyblens etter at du anbefalte det. Drikker nesten ikke kaffe lenger! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg