ÅRETS FØRSTE INTERVALLER

Hei og god trosdag dere! Jeg har nettopp gjennomført årets første intervaller. Og det med et smell! Dagens intervalløkt var virkelig god. Jeg vet ikke om det er juleferien, all den gode julematen, nytt år eller at jeg bare er i godt humør, men energien har virkelig flommet over de siste dagene. Det gjenspeilet seg i dagens intervalløkt.

Årets første intervaller
5 -10 minutter oppvarming

2 minutter løping – 1 minutt gange
1 minutt løping – 30 sekunder pause
30 sekunder løping – 30 sekunder pause
20 sekunder spurt – 20 sekunder pause
30 sekunder løping – 30 sekunder pause
1 minutt løping – 30 sekunder pause
2 min løping

4 minutter pause.
Lett jogging eller rask gange.
Gjenta så prosessen.

2 minutter løping – 1 minutt gange
1 minutt løping – 30 sekunder pause
30 sekunder løping – 30 sekunder pause
20 sekunder spurt – 20 sekunder pause
30 sekunder løping – 30 sekunder pause
1 minutt løping – 30 sekunder pause
2 min løping

5 -10 minutter nedtrapping

Jeg kjenner fortsatt at pulsen bruser litt etter denne økten. Men fy søren så deilig det er!
Om du prøver intervallene, tagg meg gjerne på instagram, @kristine_aure, eller send meg en snap på kristine_aure. Det er alltid moro å se dere.

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Kult!

      Er du glad i godt treningstøy? Sjekk ut hjemmesiden vår http://www.brazfit.no Her kan du og dine lesere få 20% rabatt på klærne ved å bruke kode paal20 ved kjøp 🙂

      Keep up the good work 🙂

      Mvh

      Pål Magne
      Brazfit AS

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg