ÅRETS SISTE UKE

                                                                                                                                                                                            Inneholder add-linker

God, god, god lillejulaften alle sammen! Er det flere som har en kriblende følelse i magen? Jul, mandag, snart nytt år. Så mye å smile for! Ja, for ikke bare er det lille julaften. Det er også den siste uken i 2019. Årets siste uke altså! Jeg vet sannelig ikke om jeg er mest klar for julen eller ett nytt år. Uansett, jeg er klar som bare det!

Etter å ha spist en god frokost, eller rettere sagt brunsj, dro jeg en tur på trening. Jeg tok meg nemlig en treg morgen og spiste ikke frokost før klokken vær nærmere halv tolv! Selv om jeg har ferie, tar jeg ikke helt fri fra treningen. Faktisk synes jeg ofte det er ekstra moro å trene i julen. Det er mindre folk på treningssenteret, jeg har ikke noe jeg skal rekke og stresser ikke med tiden, energien er ofte på topp og kroppen har ekstra godt med mat i seg. I tillegg velger jeg å gjøre akkurat det jeg har lyst til. Det ble en såkalt moroøkt i dag, hvor jeg dro på trening uten mål eller mening. Rett og slett bare for å bevege kroppen og gjøre akkurat det jeg følte for. Sannelig ble det ikke en skikkelig deilig treningøkt. 

Økten så slik ut
– Gående utfall med manualer
4 sett x 8 repetisjoner
i supersett med
– T-bar roing
3 sett x 8 repetisjoner
– Hip thrust
3 sett x 15 repetisjoner
– Pull ups i ringer
3 sett x 10 repetisjoner
i super sett med
– Push ups i ringer
3 sett x 10 repetisjoner

Dagens treningsantrekk bestod av favoritt Rockaway tightsen, favoritt Astoria toppen – jeg har jo disse to i alle mulige farger, Adidas sko, Miiego øreklokker og  RX kne støtte.

Siden det er årets siste uke, sier jeg som jeg sa til en online coaching pt- kunde i dag. Hvorfor ikke bruke den siste uken godt? Jeg mener ikke at man skal unngå julekosen, god mat og det sosiale, for en skal absolutt kose seg og slappe av i julen. Men jeg mener at du fortsatt burde gjøre noe daglig som er godt for deg. For eksempel ta deg en treningsøkt eller en gåtur i vinterluften. Eller det kan være noe helt annet som å sette deg ned å lytte til en lydbok, bruke noen minutter til å skrive i en dagbok, ta noen yoga øvelser på stuegulvet eller gi deg selv en massasje i dusjen. Bruk årets siste uke godt. Kos deg med masse deilig mat og hygge, og forsøk også å gjøre noen positive endringer. Smil mer. Få nok søvn. Vært takknemlig for det du har. Gi andre ros. Årets siste uke er en perfekt anledning til å begynne å jobbe mot den beste utgaven av deg selv!

Jeg ønsker deg en riktig god jul videre.

 

Stor og varm juleklem
Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Beate
      Det viktigste er jo å gjøre det som gir en glede og energi. For mange er jo trening en del av det. Kos deg i julen Beate. Håper du nyter maksimalt. God juleklem til deg <3

    2. Solstråle. Håper du koser deg masse i jula. Nyt ferien og julekosen 🙂 🙂

    3. Så enig flotte deg! Selv trener jeg så og si som vanlig i julen og eeelsker det! Deilig! Spiser godt og koser meg masse med det jeg har lyst på! Ha en flott jul, fine deg! Kos deg masse med dine! Stor klem! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg