ÅTTE TING

God fredagssmorgen ♥ Mens jeg sitter her med morgenkaffen, vil jeg dele åtte ting med fredagen min som får meg til å smile.

Jeg laget meg akkurat en kopp energikaffe og jeg klarer aldri å vente til kaffen har kjølt seg ned. Jeg ender alltid opp med å ta en stor slurk med en gang slik at jeg brenner meg på tungen. Jeg lærer aldri. Må le av meg selv, altså! Uansett, denne koppen med energikaffe består av favorittkaffen French Kick fra Bulletproof, kokoskrem, bittelitt salt og en dæsj sjokoladeproteinpulver. Skikkelig godt!

Jeg har dilla på riskaker med peanøttsmør og mørk sjokolade for tiden. Denne kombinasjonen er magisk. Det gir meg en følelse av snickers. Jeg må også ha en liten klype havsalt på toppen!

Jeg er bare utrolig glad for tiden. Det er mye kjærlighet og glede i livet mitt akkurat nå og jeg har det rett og slett fantastisk bra!

Jeg har lagt min elsk på sesong to av serien Witcher. Jeg vil bare se alle episodene med en gang! Denne serien er så bra. Har du sett den?

Jeg leser boken Hvem drepte bambi? av Monika Fagerholm. Tidligere har jeg ikke vært fan av skjønnlitterære bøker, men denne boken har tatt meg med storm! 

Jeg skal spise indisk på Der Pepperen Gror i kveld. Det gleder jeg meg helt ekstremt til. Dette har jeg hørt skal være en av de beste indiske restaurantene i Oslo. Det blir indisk og vin i godt selskap.

Jeg skal se Alle Perfekte Ting på Edderkoppen scene etter at vi har spist indisk. Dette tror jeg er et show som passer perfekt for meg, ettersom showet handler om nettopp det å finne fantastiske ting ved livet, for å få mer glede og mening med hverdagen. Jeg gleder meg skikkelig. Det blir en real kosefredagskveld! 

Jeg har dilla på låten Don’t worry av Oh Wonder. Generelt har hører jeg mye på Oh Wonder for tiden. Jeg synes rett og slett låtene deres bare er utrolig behagelige og avslappende. 

Uansett hva du skal gjøre i helgen, håper jeg du får en riktig god helg. Nyt fredagen!

 

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Lurer på det samme. Er det kjærlighet i lufta? 🤪 Du virker glad. Fortjener det da.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg