AVKOBLET

Dere, jeg har nå vært seks dager uten mobiltelefon. Ja, seks, S – E – K – S hele dager. Første dagen har nede, var jeg litt uheldig å møtte på en guttejgeng som var litt voldsomme. Klokken var ikke mer enn halv seks og det var fortsatt lyst, men jeg vandret rundt på egenhånd. Jeg tror ikke de ønsket å skade meg på noe vis. Egentlig tror jeg de bare ville tulle, men det gikk litt hardt for seg. To av de holdt meg hardt i hver arm og forsøkte å danse med armene mine mens jeg strittet i mot. Det endte med at vesken min smalt hardt i asfalten, før jeg datt etter. Jeg er like hel, men mobilen gikk det ikke like bra med. Den er totalt ødelagt.

Den første timen etterpå, var jeg usikker på hvordan jeg skulle takle det. En hel uke uten mobil, hvordan i huleste skulle jeg overleve? Vel, det har faktisk gått overraskende lett. Reisefølge mitt er helt sjokkert over hvordan jeg har taklet det. Jeg har gått inn i feriemodus med stor F. Nå aner jeg ikke hva som skjer i omverden. Sosiale medier er jeg så og si borte fra. Klokken har jeg ingen styr på, for jeg har jo ingen klokken. Jeg er rett og slett helt avkoblet. Og med det har jeg også blitt helt avslappet.

Dagene går med på soling, bading, god mat, avslapping, litt trening, og mer soling og avslapping. Temperaturen ligger på mellom tjueåtte og trettitre grader i skyggen. Selv i vannet er det nærmere tredve grader. Jeg bor så og si på stranden! Som jeg stortrives nær vannet. Aller helst med en god bok, en isklad cola zero og en is. Jeg har faktisk allerede lest ut to bøker her nede. Det sier litt om hvor rolig ting går for seg.

Nå er frokosten akkurat spist og jeg skal komme meg avgårde på stranden. Jeg skal forbli avkoblet en liten stund til og siste del av ferien skal nytes. Ha en fin fin lørdag og en riktig god helg!

 

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Beate
      Ja, det var skremmende altså. Men, det positive er jo at jeg har slappet av som aldri før. Hihi…
      Håper du får en super uke Beate. God klem <3

    2. Fantastisk å höre at du er så avslappet og nyyyter max! Men fysj, for en oppförsel disse guttene da? Triste mennesker altså! Nyyyt videre! Skikkelig deilig å föle seg avkoblet fra SOME og faktisk like den fölelsen, i stedet for at det stresser! Nice! Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg