BRENNENDE FULLKROPPSØKT MED STRIKK 

                                                                                                                                                                                             Inneholder add-linker

Dette er en skikkelig brennende fullkroppsøkt med strikk. I dag startet jeg nemlig dagen med en treningsøkt hvor jeg brukte supersett, høyt antall repetisjoner og lite pause for å virkelig få den brennende følelsen i musklene. Jeg har brukt både en treningstrikk, jeg brukte sort som er moderat motstand, og booty bands i forskjellige farger. Har du ikke treningsstrikker vil jeg anbefale å gå til innkjøp av det. Med treningsstrikker kan du trene nok så tungt og bra hjemme. Skal man bar gå til innkjøp av noen få ting / treningsutstyr, gå for en moderat tung treningsstrikk og en pakke med bootybands i forskjellig motstand. Du kan også legge til mer motstand, som kettlebell eller manual, for en tyngre treningsøkt. Personlig synes jeg denne treningsøkten blir mer enn tung nok, når det er så mange repetisjoner og så liten pause. 

Dagens treningsantrekk består av Define topp (ja, jeg bor i denne toppen om dagen – elsker den), Define bh og Scrunch tights.

Brennende fullkroppsøkt med strikk

Del 1, underkropp
20 knebøy med strikk og bootyband
30 glute bridge med strikk og bootyband
1 minutt wall sitt med booty band
Gjør alle øvelsene rett etter hverandre uten pause. Når du har gjort en runde, tar du så en pause på 30 -60 sekunder, før du gjentar sekvensen. Gjenta 3 ganger.

Knebøy med strikk og bootyband

Glute bridge med strikk og bootyband

Wall sitt med booty band

Til del 2 lager du en knute på treningsstrikken din og henger den over en dør. Jeg har laget en video av hvordan jeg gjør det her.

Del 2
15 nedtrekk med strikk
15 facepull med strikk
15 revers flyes med booty band
Som med del 1, gjør du alle øvelsene rett etter hverandre uten pause. Gjenta 3 ganger. Ta 30 – 60 sekunders pause mellom settene.

Nedtrekk med strikk

Face pull med strikk

Revers flyes med strikk

Du må selvfølgelig justere antall repetisjoner slik at det blir riktig for deg, din kropp og din muskulatur.
God trening! Og du, om du tester økten må du gjerne tagge meg på instagram, @kristine_aure eller sende meg en snap på kristine_aure. Det er alltid gøy å se dere gjøre øktene mine.
Ha en herlig mandag så lenge.

 

Kristine ♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg