DAGENS FERIEØKT

                                                                                                                                                                                                     Inneholder add-linker

Hei hei og god torsdag dere ♥ Jeg har akkurat kommet hjem fra en trening. Jada, jeg har tatt meg en liten ferieøkt. Selv om jeg er på ferie, synes jeg det er utrolig deilig å ta meg en treningsøkt eller tre om jeg har lyst til det. Det er ingenting jeg må gjøre, men har jeg energi, overskudd og giv, gjør jeg det mer enn gjerne. I dag våknet jeg opp og hadde skikkelig lyst til å løfte noen vekter. Dermed bar det avgårde!

Jeg har på meg BetterBodies sokker, Nocco tights, Better Bodies topp, Adidas sko, Jaw grips og Miiego øreklokker. Og, jadda, jeg har med meg Nocco på ferie vet du. Jeg er muligens en smule avhengig! Det er forøvrig tilbud på ett brett Nocco nå, hvor du får godt over en hundrelapp i rabatt per brett.

Dagens økt ble en fullkroppsøkt med fokus på rygg og rumpe. Jeg kan fortsatt ikke trene knebøy eller veldig knedomintante øvelser, på grunn av kneskaden min. Derfor blir det hovedsakelig rumpe når jeg trener underkropp. På ferie synes jeg også en kjapp fullkroppsøkt er det beste. Da kommer jeg igjennom hele kroppen på nok så kort tid.

Dagen økt bestod av
– Chins
supersett med

– Hip thrust
– Benkpress med manualer
supersett med

– Leg curl
– Revers flyes i apparat
supersett med
-Hengende benhev

Det var dagens ferieøkt. En skikkelig god og effektiv økt! Det er rart hva en treningsøkt gjør med humøret. Jeg blir som et nytt menneske etterpå. Energien og humøret, ja livet generelt, blir ti ganger bedre etter en økt!
Nå skal jeg hoppe i dusjen og komme meg ut i solen. Havet og stranden roper på meg! Håper du får en nydelig torsdag. 

 

Kristine ♥

2 kommentarer
    1. Så fresh den ryggen var. Og så fresh og brun du er blitt. Kos deg videre =)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg