DAGENS FINISHER

I dag var det så fint vært at jeg ville bare ut. Samtidig kjente jeg at jeg hadde masse energi og hadde lyst til å trene. Dermed ble det en speed treningsøkt med en finisher. 
Jeg startet med to av mine favoritt baseøvelser, nemlig knebøy og chins. Jeg gjorde 5 sett på hver øvelse med et repetisjonsantall på 12 til 5. Det vil si at jeg startet med lette vekter på knebøystangen og egen kroppsvekt på chins, og 12 repetisjoner. Så økte jeg vektene på knebøystangen og la til vekt i et vektbilde på chins for hvert sett slik at det ble tyngre og tyngre. Ettersom det da blir tyngre for hvert sett, gjør jeg også færre repetisjoner. Når jeg hadde gjort disse 5 settene, avsluttet jeg økten med en ca 15 minutters finisher. 

Dagens finisher

30 knebøy med manualer på skuldrene

20 sit ups
15 clean and press med manualer

1o swings med manualer

Gjenta 5 runder.
Gjør øvelsene rett etter hverandre. Når du har gjort en runde, begynner du på en ny runde. Gjør alle rundene på kortest mulig tid.

Nå skal jeg ut i solen og kose meg. Håper du skal det samme. God fredag dere!

 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg