DAGENS FULLKROPPSØKT 

Hei og god torsdag dere.  Jeg kom akkurat hjem fra en rask fullkroppsøkt. Etter at treningssentret åpnet, har fokuset mitt faktisk vært å trene mindre enn hva jeg gjorde før treningssentrene stengte. Jeg elsker å trene, så det kan tidvis føles problematisk å ikke skulle trene hver dag, men jeg vet at kroppen trenger hvile og restitusjon for å restituere og bygge seg sterkere opp. Hvile og restitusjon er vel så viktig som aktivitet og trening!

Dagens fullkroppsøkt så slik ut

Knebøy: 4 sett x 5 -6 repetisjoner

Chins med ekstra vekt: 4 sett x 5 -10 repetisjoner
Hip trhust: 3 sett x 10 repetisjoner
Face pull: 3 sett x 12 repetisjoner

Jeg avlsuttet med en rask sirkel bestående av

Enarms roing med manual
Knebøy med manualer
Sit ups med manual på brystet

15 repetisjoner på hver øvelse, hvor øvelsene ble gjort rett etter hverandre 3 ganger. Sirkelen gjennomføres uten pause på kortest mulig tid – med god utførelse.

Det var dagens fullkroppsøkt. Har du fått inn litt aktivitet i dag? 

 

Kristine ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg