DAGENS ØKT – EMOM

                                                                                                                                                                                                        Inneholder add-linker

Hei og god tirsdag dere. Har du trent i dag? Jeg kom akkurat hjem fra en styrkeøkt. Jeg følte meg ikke helt på topp i dag og synes egentlig styrkeøkten min var veldig lite givende, så jeg bestemte meg for å lage meg en liten emom og ta en moroøkt i stedet. 

Jeg har på meg Rocakway tights, Bronx topp og Adidas sko. 

Emom står for every miniute on the minute. Her gjør du en øvelse for hvert minutt.
Til denne økten trenger du kun et sett manualer og du får trent hele kroppen på 18 minutter.

Velg en manual som du ikke tenker er for tung. Denne økten blir slitsom selv om du ikke bruker de tyngste vektene, da du jobber med mange repetisjoner.

Dagens økt – EMOM
Minutt 1 – Push press med manualer

Minutt 2 – Ettbens markløft med manualer høyre side
Minutt 3 – Ettbens markløft med manualer venstre side
Minutt 4 – Stående roing med manualer
Minutt 5 – Sumo squat med manualer
Minutt 6 – Pause

Gjenta 3 runder, totalt 18 minutter.

Du setter stoppeklokken til å ringe hvert minutt i 18 minutter. Så gjør du så mange repetisjoner du klare av hver øvelse hvert minutt. Etter hvile det sjette minuttet, begynner du på nytt igjen med push press. Forsett i 18 minutter, slik at du totalt har gjort 3 runder.

Kort, effektivt og moro!
Om du tester økten må du gjerne tagge meg på instagram @kristine_aure eller sende meg en snap på kristine_aure. Det er så moro å se dere!

 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg