DAGENS ØKT OG GRØTBOLLE

                                                                                                                                                                                          Inneholder add-linker

 Mandag og ukens første treningsøkt er akkurat gjennomført. Det er så deilig å få inn en økt på en mandag. Det gir en ekstra bra start på uken.

Jeg trener ikke etter noe program nå, men forsøker å få inn fire fullkroppsøkter i uken. Da trener jeg to økter med tunge vekter og færre repetisjoner, da oftest mellom 5- 8 repetisjoner, og to hypertrofi dager hvor jeg trener med lettere vekter og et repetisjonsantall på 8 -12 repetisjoner. I dag hadde jeg en slik hypertrofi dag. 

Jeg har på meg Jerf tights, Pierre Robert singlet, BetterBodies crop top – brukt som bh, Adidas sko, knebeskyttere og straps.

Dagens økt
Knebøy
4 sett x 8 repetisjoner
Stående roing
4 sett x 8 repetisjoner
Strak markløft, det er denne øvelsen jeg bedriver på bildene
3 sett x 10 repetisjoner
Skulderpress
3 sett x 10 repetisjoner
Kick back i kabel
2 sett x 12 repetisjoner
Face pull
2 sett x 12 repetisjoner

Etter trening ble det en deilig grøtbolle med litt ekstra godt. Det ser sikkert et ut som et veldig rart måltid. Etter trening kan jeg ofte finne på å spise noe slikt, slenge sammen diverse matvarer jeg har lyst på. Ofte en kombinasjon av søtt og salt.

I grøtbollen har jeg havregryn kokt opp med vann, chiafrø, melk, salt og litt kanel. På slutten av koketiden har jeg i ca 1 dl eggehvite, 1 ss proteinpulver med kanelbollesmak og 1 ss sukringold. På toppen har jeg kirsebær og macadamianøtter. I tillegg har jeg noen riskaker med smørost, cottage cheese og agurk. Samt et eple. Et random, men veldig godt måltid, fylt med masse næringsstoffer, proteiner, karbohydrater og sunt fett.  Perfekt til å fylle på lagerene og gi næring til musklene etter en treningsøkt.

Har du hatt en god treningsøkt i dag?

 

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Beate
      Så bra at du har funnet ut når du trener best. Jeg er motsatt og føler meg best på morgenen. Håper du har en fin tirsdag. Klem <3

    2. Hadde treningsfri i går men starta dagen i dag med en Intervalløkt. Det var digg 🙂 Ha en fin tirsdag Kristine.

    3. Mmm! Super treningsmat dette! 😀 Jeg skal trene i kveld. Jeg trener faktisk best på kvelden, hehe! Ha en flott dag, og start på uken! Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg