DAGENS ØKT OG LUNSJ

Hei og god onsdag dere. Har du trent i dag? Dagens økt ble det jeg vil kalle en helt ok økt. Verken bra eller dårlig. Men jeg koste meg likevel, selv om jeg skal innrømme at det føltes best når treningsøkten var unnagjort!

Dagens økt så slik ut:

-Bulgarske utfall
4 sett x 8 repetisjoner
-Stående roing
4 sett x 8 repetisjoner
– Hip trhust med kettlebell
4 sett x 12 repetisjoner
– Push ups
4 sett x 15 repetisjoner
– Revers flyes
2 sett x 15 repetisjoner

Vips fikk hele kroppen gjennomgå på rett under en time!

Etter trening laget jeg denne deilige salatbollen her. Jeg hadde nemlig tacorester i kjøleskapet. Tacorester blir alltid til en knall bra lunsj! Salatbollen består av kokt ris, salat, paprika, karbonadedeig stekt med tacokrydder, mango, avokado, tacosaus, salt, pepper og en dæsj limesaft. Ettersom jeg allerede hadde ferdig stekt karbonadedeig og ferdig kokt ris i kjøleskapet, tok det meg 3 minutter å lage denne lunsjen. Så deilig! I en hektisk hverdag er jeg helt avhengig av å ha noe foodpreppet og ferdiglaget i kjøelsakpet. Ofte har jeg kokte egg, stekt kjøtt, fisk eller kylling, og kokt ris eller potet. Det gjør det så mye enklere å lage noe sunt og godt når tiden er knapp eller jeg er veldig sulten. Slik som i dag. 

Nå skal jeg fortsette med online coaching jobbingen og i kveld skal jeg lage pasta med en kompis. En fin onsdag! Håper du har det samme.

 

Kristine ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg