DAGENS ØKT OG PROTEINBAR

                                                                                                                                                                                                  Inneholder add-linker

I dag våknet jeg først klokken åtte. Jeg har nemlig fri. Jeg tok meg god tid på morgenen, drakk kaffe og koste meg. Så tittet jeg inn i kalenderen og fikk helt sjokk da jeg oppdaget at jeg skal på ferie imorgen. I morgen!! Altså, jeg vet at tiden går fort, men det her kom litt vel brått på. Vips måtte jeg slenge meg rundt og sette igang. Det er jo en del som skal fikses før man jeg drar!

Jeg har på meg Jerf tights, IcanIwill topp, sko fra Adidas, Miiego øreklokker og Scheik straps

Min fredagen har altså bestått av pakking, ordning av visum og annet diverse som må gjøres. Jeg har også lurt inn en liten treningsøkt. Dagens økt ble en såkalt quick fix. En slik økt hvor jeg ville trene igjennom hele kroppen raskt. Da gjorde jeg supersett, hvor jeg gjorde en øvelse for overkroppen og en øvelse for underkroppen rett etter hverandre.

Dagens økt så slik ut:
– Utfall
4 sett x 8 repetisjoner
i supersett med 
– Nedtrekk
4 sett x 8 repetisjoner
– Hip thrust
3 sett x 8 repetisjoner
i super sett med
– Dips
3 sett x 8 repetisjoner
– Face pull
2 sett x 15 repetisjoner
i super sett med
– Over head squat med vektskive, avbildet
2 sett x 15 repetisjoner

En quick fix unnagjort på knappe trettifem minutter! Det skal virkelig ikke mer til for å få brukt kroppen og svettet litt!

Etter trening fikk jeg endelig kloen i den nye Barbells baren, Xmash fudge. Det ble dagens proteinbar! Etter at den kom på markedet i Norge har føler jeg at det har florert med bilder og skryt av den på instagram. Jeg har virkelig gledet meg til å smake denne baren. Og jeg ble ikke skuffet! Jeg tror Xmas fudge går inn i rekken som den beste Barbellssmaken. Etter mine smaksløker smaker den ikke jul i det hele tatt, men den minner litt om marssjokoladen. Den var veldig god! Har du smakt den? Jeg kommer i hvert fall helt klart til å kjøpe denne igjen.

Nå skal jeg fortsette pakkingen og gjøre meg klar til morgendagen. 
Håper du har en fin fredag. Riktig god kveld!

 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg