DAGENS OVERKROPPSØKT OG EN SVETT AVSLUTTNING

God mandag dere. Har du hatt en fin start på uken? Dagen min har vært fylt med arbeid med mine online coaching kunder, sykepleiejobb og en treningsøkt. Det er ofte sånn hverdagen ser ut. Jobb, enten som online coach, sykepleier eller som i dag; begge deler, trening, og så forsøker jeg å lure inn sosialt her og der.

Dagens økt ble en overkroppsøkt med en svett avslutning. Jeg hadde nemlig så mye energi etter styrkeøkten at jeg følte for å puste, få opp pulsen og svette. Å, så deilig det var! Vil du avslutte treningsøkten din med et pang, anbefaler jeg deg å teste det. Økten ser du under.

Dagens overkroppsøkt
– Chins med vekt
4 sett x 5 rep
– Stående roing
4 sett x 8 rep
– Skulderpress
4 sett x 8 -10 rep
– Face pull
3 sett x 12 rep

En svett avsluttning
4 runder med
–  10 burpee
– 10 push ups
– 10 v- ups
– 10 clean and jerk med kettlebell.
Gjør alle øvelsene rett etter hverandre, ta så en liten pause før du starter på en ny runde.

Trening eller ei, håper jeg du har hatt en herlig mandag. Ha en fortsatt finfin kveld!

 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg