DENNE UKEN

                                                                                                                                                          Inneholder reklame

⋄  Podcastepisoden jeg har likt best
Episoden Ask yourself these 8 things every morning fra podcasten Do You F*****g Mind. For meg som er opptatt av mental trening og hvordan du kan jobbe med tankene og følelsene dine på veien mot en bedre utgave av deg selv og et bedre liv, falt denne episoden skikkelig i smak. Jeg vil egentlig ikke si så mye om den, for du må bare høre på den. Du vil ikke angre. 


⋄ Øvelse jeg har digget

Boks bøy. Boksbøy er plutselig en øvelse jeg har fått ordentlig sansen for. Jeg har lenge stått stille i knebøy, altså at jeg ikke har hatt noen form for progresjon. Det er mye fordi jeg synes det er skummelt med mye vekter på knebøystangen. Det føles så tungt på skuldrene. For å bli mer vant til mer tyngde, har jeg derfor begynt å innføre boksbøy. I boksbøy kan jeg løfte langt tyngre vekter, ettersom jeg setter meg ned på en benk eller boks. Det har gjort at jeg ikke synes det er så skummelt lenger med mye tyngde på stangen. Dessuten blir jeg ganske støl i både rumpen og coremuskulaturen etter boksbøy. 

⋄ Serie jeg har sett på
Inventing Anna. Jeg hadde hørt blandet anmeldelser av denne serien. Serien er basert på den virkelige hendelsen om Anna Sorokins som ble dømt som svindler. Serien falt virkelig i smak hos meg. Det var så mye i den. Det var både mote, drama, humor og noen fine poeng, blant annet dette om sosial urettferdighet. Om du vil ha en dramaserie å se på, kan jeg anbefale denne.

⋄ Mat jeg har hatt dilla på
Jeg er plutselig på grøtkjøret igjen.

⋄ Snacksen jeg har knasket
Sjokolade. Alle som følger meg på instagram har fått med meg at jeg må ha min daglige dose med sjokolade. Jeg trenger ikke så mye, men noen ruter må jeg ha hver eneste dag. Gjerne sammen med hjemmelagde cappuccino på havremel. Den kombinasjonen synes jeg er super god! For tiden spiser jeg så og si bare sjokoladen fra SweetMood. De selger sjokolade som inneholder ordentlige ingredienser og som virkelig smaker godt. Det går mye i The good chocolate sin dark chocolate himialaya, sjokolade med salt er super godt, og Okono sin variant med kaffe. 

⋄ Sitatet jeg har likt
Sitatet “Have patience. All things are difficult before they become easy.”  av Saadi Very likte jeg veldig godt denne uken. Vi mennesker er ofte veldig utålmodige. Jeg er en av dem. Ofte vil vi at noe skal skje eller ha resultater i dag. Aller helst i går. Saken er at det ofte tar lang tid å endre en vane, få resultater eller oppnå noe. Det er sant enten det kommer til trening, å starte et firma, relasjoner og forhold, kroppsfasong og så mye mer. For min del har jeg trengt å høre det fordi jeg fortsatt strever noe med antistoffer og symptomer på hashimoto og stoffskifteproblemer. Jeg er kommet en lang vei, men jeg er ikke i mål, og da kan jeg tidvis bli veldig utålmodig og frustrert. Dette sitatet har hjulpet meg til å huske å at ting tar tid. Og det er greit!

⋄ Treningsmerket jeg har dilla på
Zoza. Dette norske klesmerke har masse fint og by på. I tillegg er plaggene veldig behagelig på og former utrolig bra. Spesielt rumpen. Her har jeg på meg Sira settet og jeg elsker de fine konturene og den delikate rumpe scrunchen. Du får 20 % rabatt ved bruk av koden KA20


Kristine ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg