EN AMRAP UTE – KORT, SVETT OG GOD TRENINGSØKT

                                                                                                                                                                                          Inneholder add-linker

I dag tok jeg meg en AMRAP ute. Jeg hadde rett og slett ikke lyst til å gå inn. ikevel hadde jeg såpass med energi at jeg ønsket å svette litt og få inn en økt. Da ble det denne amrap’en. En skikkelig kort, svett og god treningsøkt som kan gjøres både inne og ute, på ferie eller hjemme.


Jeg har på meg Nike tights og Nike bh, Adidas sko og Miiego øreklokker

En AMRAP er en økt hvor du gjør så mange runder eller repetisjoner som mulig av gitte øvelser i løpet av en gitt tidsramme. AMRAP står for as many rounds / reps as possible. Jeg valgte meg ut 4 øvelser. Knebøy, hoppende utfall, skulder push ups og burpees. Om du ønsker kan du naturligvis bruke andre øvelser.

Knebøy

Dagens AMRAP
Så mange runder som mulig på 6 minutter.

– 20 knebøy
– 15 hoppende utfall
– 10 skulder push ups
– 5 burpee

Gjenta AMRAP’en 3 ganger.
Først gjør du altså knebøy, deretter går du rett på hoppende utfall, rett videre til skulder push ups og så burpee. Når du har gjort en runde, starter du med en gang på en ny runde. Gjør så mange runder som mulig på 6 minutter.  Når de 6 minuttene har gått, tar du en pause på 2 -3 minutter. Deretter gjentar du AMRAP’en igjen. Gjør totalt 3 slike AMRAP -runder.

Hoppende utfall

Skulder push ups

Burpee

Der har du en kort, svett og god treningsøkt, hvor du får trent hele kroppen, både kondisjon og styrke.  Om du tester økten send meg en snap på @kristine_aure eller tagg meg på instagram @kristine_aure. Det er så moro å se dere teste øktene mine. God trening!

 

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Karoline
      Leit at du føler det sånn. Generelt synes jeg at jeg har variert bekledning her på bloggen. Ja, de siste tre innleggene under her vært jeg uheldig med, men blar du videre finner du all slags bekledning med singlet og noen med genser.

    2. Mari
      Jeg legger rett og slett ut bilder sånn jeg er og med det jeg har på meg, Jeg forsøker bare å være meg, hvis det gir mening. Jeg ser at de siste tre innleggene her er relativt lettkledde, og at det var litt uheldig, ellers vil jeg si at jeg er ganske så variert med hva jeg har på meg. Blar du videre nedover, har jeg stort sett på meg singlet eller genser. Jeg tenker veldig mye på hvordan jeg formulerer meg og hva jeg skriver om, type kalorier, vekt og lignende, men jeg er nok ikke like bevist rundt bilder. Nettopp fordi jeg er meg, og jeg ikke får gjort så mye med hvordan jeg ser ut. Må også legge til at jeg tjener penger på å vise klærne jeg trener i og at jeg har en treningsblogg, derfor er det nok så naturlig for meg å legge ut bilder av dette 🙂

    3. Hei! Jeg undrer meg over dette med lettkledde bilder; hvilke tanker og refleksjoner du gjør rundt det at du legger ut lettkledde bilder såpass ofte?

      Jeg vet at du alene ikke er ansvarlig for kroppspress og at man selv er ansvarlig for hvem man følger i sosiale medier, men regner med du er bevisst på hvordan du fremstår og hva du legger ut, og lurer derfor på hva du selv tenker rundt dette?:-)

    4. Jeg forstår ikke helt hvorfor det er nødvendig å vise blodårer og lav fettprosent frem i minimale antrekk post etter post.. Du vet jo godt hvordan det kan påvirke om en allerede er sårbar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg