EN FULLKROPPSØKT MED LETTERE VEKTER

Hei og god fredag dere. Jeg kom akkurat hjem fra en fullkroppsøkt med lettere vekter.  I dag var jeg lei og kjei! Jeg kom rett fra legen hvor jeg har tatt en rekke blodprøver. Normalt har jeg ingen problemer med å ta blodprøver, men i dag følte jeg meg litt fed up av hele hashimotostyret og alt jeg står i. Jeg var rett og slett i dårlig humør og skikkelig umotivert for trening! Jeg kjenner meg selv såpass godt at om jeg er sliten i hodet, så vet jeg at det er bedre for meg å trene. Er jeg derimot sliten i kroppen, trenger jeg en hviledag. I dag var det hodet som var problemet, og da føler jeg meg alltid gladere, mer energisk og friskere til sinns etter en treningsøkt. Så jeg tvang meg selv på trening! 

Jammen gjorde ikke det susen! Jeg tok meg en fullkroppsøkt med lettere vekter og flere repetisjoner for å kjenne at det brant i muskulaturen, men samtidig ikke føle at jeg trente meg selv ned i kjelleren. Trenings skal jo gi energi. Nå føler jeg meg som et nytt menneske. Trening er ren magi dere!

En fullkroppsøkt med lette vekter, dagens økt så slik ut

Benpress
4 sett x 10 repetisjoner
Chins
3 sett x 8 repetisjoner
Gående utfall med kettlebell over hodet
3 sett x 12 repetisjoner
Enarms skulderpress med kettbell
3 sett x 12 repetisjoner
Facepull
2 sett x 12 repetisjoner
Kick back
Droppsett med 1 sett x 12 repetisjoner og så dropp av vektene med maks antall repetisjoner på neste sett

Juppsann. Nå går jeg inn i helgen med et smil om munnen. Håper du gjør det samme!

 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg