EN LITEN VENNLIG PÅMINNELSE

                                                                                                                                                                                                  Inneholder add-linker

God onsdag go’inger ♥ I dag vil jeg bare komme med en liten vennlig påminnelse.
Du burde være din egen største heiagjeng. Du må snakke deg selv opp og frem, ikke det stikk motsatte som de aller fleste av oss gjør. Du kan for eksempel tenke at du skal snakke til deg selv slik du snakker til din beste venninne. Ville du sagt til henne at hun så feit ut i den buksen eller at det hun gjorde var helt tåpelig? Jeg tviler på det!

Ikke vær så streng og kritisk mot deg selv. Og husk å gi deg selv skryt for det som er positivt og bra. Fine, gode ord gir opphav for bedre selvfølelse og selvtillit, og for at du generelt skal føle deg bedre. Føler du deg fin eller er du stolt over at du klarte x antall kilo i knebøy? Vel, si det. Se deg selv i speilet og si til deg selv at du ser fin ut. Skryt av deg selv for at du klarte å gjøre de knebøyene. Det høres kanskje teit ut, men jeg gir ofte meg selv et klapp på skulderen og en dose selvskryt når jeg føler jeg fortjener det. Jeg føler meg faktisk litt mer høy på pæra etterpå.

Og hvor fint er ikke det antrekket her? Jeg synes BetterBodies virkelig har mye fint for tiden. Dere vet jo at jeg elsker Rockaway tightsen som jeg har på. På overkroppen har jeg Bronxs sportsbh og Bronxs crop top. Sportsbhen bruker jeg forøvrig både som en singel / crop top i seg selv og som en sportsbh. Jeg synes fargen og hulldetaljene er så fine!

Det var dagens lille vennlige påminnelse. Ha en nydelig onsdag videre.

 

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Beate
      Å du er herlig du. Håper du vet hvor utrolig mye jeg setter pris på disse ordene og kommentarene dine. De er helt gull. Tusen takk og god klem <3

    2. Du er bare så jäkla dyktig til å dele slike viktige ord altså! Du er typ nr. 1 på fokus på positivitet og motivasjon! Sååå nice!!! Stor klem til deg goding! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg