EN NY DAG

                                                                                                                                                                                                         Inneholder add-linker

God lørdagsmorgen dere ♥ Det er en ny dag! Å, tenk så heldige vi er som får våkne opp, ha tak over hodet, har et hjerte som slår og mat på bordet. Det er et previlegium!

Jeg sitter her med pcen, kaffekoppen og litt ekstra kos, og gleder meg til helg og lørdag. Det er riktignok jobbhelg for meg, men jeg har likevel helgefølelsen. Det er deilig!

Som snack har jeg proteinkaffe (svart kaffe som jeg har blandet 20 g double chocolate proteinpulver i – det blir som en deilig sjokoladekaffe), klementin, gojibær med sjokoladetrekk og en Nutramino coconut bar – er du glad i bounty sjokoladen, vil du elske denne!

I dag skal jeg som nevnt over, på jobb. Først skal jeg sitte her, kose meg med snacks, svare litt mail og jobbe litt med mine online coaching kunder. Da lader jeg opp til en fullkroppsøkt samtidig. Etter treningsøkten bærer det hjem til lunsj, før jeg skal komme meg avgårde på jobb. Jeg er bedt på sushi etter vakten min, og jeg sier i grunn aldri nei til sushi, men jeg må rett og slett se ann hvor hektisk det er i kveld. I morgen skal jeg tidlig opp for å jobbe dagvakt, og da er det oftest greit å komme seg hjem og i seng til et ok tidspunkt.

Jeg har på meg Rockaway tights – igjen (!!), Braid sportsbh og Lux strap topp. Den rosa er dessverre nesten utsolgt, men den finnes også i sort og hvit.

Helt på slutten her, vil jeg minne dere på at det er en helt ny dag. Ikke ta den forgitt. Vi lar dagene fly uten å sette pris på dem. Ta denne gaven, dagen i dag, med et smil og bruke den klokt. Du er den eneste som kan leve din dag til det fulle, og som kan få uttelling for det. Forsøk å alltid holde deg positiv og forvent at fantastiske ting kommer til å skje med deg. Da kan jeg love deg at dagen blir litt bedre.

Ønsker deg en flott lørdag og en helt herlig helg! Bruk den godt. Ta vare på deg selv og de rundt deg.


Kristine  ♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg