EN ØKT MED 350 REPETISJONER

Herlighet! I dag hadde jeg en kick ass treningsøkt! Jeg vet ikke om det skyldes varmen, dagsformen eller økten, men i dag var det forferdelig tungt. Jeg pustet og peste og ble ordentlig svett og god. Det er nok en kombinasjon av det varme været og treningsøkten med 350 repetisjoner og høy intensitet. Ja, 350 repetisjoner er ikke bare bare. Det svir godt i muskulaturen! 

En økt med 350 repetisjoner

50 kettlebell swing
50 knebøy
50 kettlebell swing
50 glute bridge
50 kettlebell swing
50 sit ups
50 kettlebell swing

Jeg gjennomførte alle øvelsene etter hverandre. Først gjorde jeg altså 50 repetisjoner med kettlebell swings, så gjorde jeg 50 repetisjoner med knebøy, deretter 50 repetisjoner kettlebell swings, 50 glute bridge, osv. Jeg hadde ingen planlagte pauser underveis, men stoppet opp for å puste litt her og der. Ta deg en liten pause når du trenger det, samtidig som du forsøker å pushe deg selv. 

Det ble en svett og god treningsøkt med 350 repetisjoner. Glad jeg er ferdig! Men det føltes til gjengled ekstra godt når jeg var ferdig. Disse endorfinene er magiske!
Nå skal jeg nyte resten av dagen og finværet. Ha en fin dag.

 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg