EN SKIKKELIG HAPPY HELG

Hei og hopp denne fredagen. Dere, endelig våknet jeg med solskinn i tankene og et stort smil om munnen! Som jeg skrev på onsdag, har dagene gått nok så tregt siden jeg kom hjem fra ferie for en uke siden. Jeg har vært trøtt, slapp og rett og slett lei hverdagen. Men i dag føles det som om jeg er meg selv igjen. Ikke minst, har jeg en følelse av at dette blir en skikkelig happy helg. Så fantastisk deilig!

Denne helgen har jeg bare koselige planer. Kanskje det er årsaken til at jeg er litt ekstra happy? Ikke vet jeg, men jeg elsker følelsen i hvert fall.

I dag startet jeg dagen med å ta meg en treningsøkt. Jeg gledet meg faktisk skikkelig til å trene. Treningsgleden og treningsgnisten er tilbake. Woho! I kveld skal jeg spise sushi med bestevennen og bare hygge meg.
I morgen skal jeg ta noen timer med kontorarbeid og på kvelden venter julebord med Noccogjengen. Der er det alltid god stemning.
På søndag har jeg planer om å bake pepperkaker og pynte til jul. Det er jo første desember! Så skal jeg møte en venninne og gjøre noe julete. Vi er usikker på hva. Vi vet bare at vi vil gjøre noe som gir oss julefølelse. På kvelden skal jeg ha meg tid. Da har jeg planer om å ta meg et glass vin, tenne noen lys, kanskje ta på en ansiktsmaske og bare pleie meg selv i eget selskap.

Skal du noe hyggelig denne helgen?

Uansett hva som står på din agenda, håper jeg du får en skikkelig happy helg. Ta vare på deg selv og gjør noe som får deg glad. Vær med de menneskene som bringer deg glede og får deg til å smile. Det betyr også å droppe de menneskene som tar energien din og som trekker deg ned. Vekk med dem. De er ikke verdt tiden din! Bruk litt tid på deg selv. Enten det er i form av en gåtur i skogen, å slenge seg på sofaen med en god film, lage deg en ekstra god middag, le høyt til en youtube film, ta en lang dusj og smøre deg inn med en deilig krem, kjøpe deg et magasin, drikke vin og spise godis. Ja, hva som helst! Kjenn etter hva som er riktig for deg, hva du har lyst til å gjøre og hva som gir deg glede. Gjør minst en slik ting hver dag. Den type egenpleie trenger ikke ta lang tid, men om du setter av noen minutter hver dag, om det så bare er fem minutter, kan jeg love deg at du får en happy helg.
God fredag dere og god helg!

 

Kristine ♥

4 kommentarer
    1. Beate
      Plutselig var jeg tilbake vet du. Skal ofte ikke mer til enn et par rolige dager!
      Julepynting og hygge. Høres helt herlig ut. Kos deg masse 🙂 <3

    2. Så godt å høre!!!🙌 Kos deg masse, masse i helgen! Hørtes ut som en fin helg! Min helg blir også fin. Rolig og fin! Litt vin og sjokkis, julefilm, litt pynting og litt trening! Så fine bilder forresten! Klem! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg