EN VARM OG GOD JULEKLEM FRA MEG

Tenk at det bare er en dag igjen til julaften. Ja, det er julaften imorgen! Som tiden flyr!
I dag titter jeg innom for å sende hver enkelt og en av dere en varm og god juleklem. Årets julebilde blir litt annerledes enn normalt, da jeg befinner meg på jobb, men en julehilsen må ut uansett! Jeg vil benytte anledningen til å takke så hjertelig for at dere titter innom, legger igjen koselige ord her og på instagram, tester ut oppskriftene og øktene jeg deler, tagger meg og sender meg bilder. Det er dette, altså dere, som holder liv i bloggen og gjør det moro. Tusen hjertelig takk alle sammen. Dere er absolutt fantastiske ♥

Jeg vil også komme med en liten oppfordring, og det er å gi litt faen i julen. Ja, jeg har en blogg med fokus på sunne oppskrifter, oftest sukkerfrie, og også mye trening, men jeg mener likevel det er rom for både hviledager, masse god mat og “vanlige” julekaker og andre desserter. For all del, jeg mener ikke at man skal fråtse, men oppfordrer deg til å senke skuldrene og nyte det du har lyst på. Kos deg med god samvittighet og gjør det som føles riktig for deg. Forsøk å nyte juledagene. Gled deg over det sosiale og alt som hører julen med. Et nytt år kommer tidsnok, og da vil hverdagen med trening og sunnere mat være tilbake. Forhåpentligvis er du da laget med masse energi og overskudd etter julen!

Jeg jobber i dag, imorgen og første juledag. Deretter tar jeg en ukes ferie og drar hjem til jul. I mellomtiden har jeg en liten oppfordring til dere. Nemlig å legge vekk telefonen, logge av sosiale medier og heller fokusere på ditt liv og de rundt deg. Det er tross alt det som er viktig i ditt liv! Ha en riktig så fantastisk jul. Nyt tiden med dine nære og kjære. Kos deg med det du har lyst til og gjør hjertet ditt glad.


En varm og god juleklem fra meg til deg

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Håper du får deg noen gode romjulsdager med kjærlighet, mat og hygge. Du fortjener alt godt. God jul 🙂 🙂

    2. Håper du får en veldig så fin jul. Kos deg så godt det lar seg gjøre og slapp av når du tar ferie. God jul 🙂

    3. Hei skjønne deg!<3 Ønsker deg også er riktig god jul!<3 Kos deg max med dine!<3 Og husk at mammaen din ser på deg og tenker hvor stolt hun er av deg!<3 Du jobber og står på, deler så utrolig mye bra med oss!!!<3 Tusen takk for i år, og gleder meg til å følge deg gjennom et nytt år!<3 Store juleklemmer fra meg!<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg