ENDELIG FREDAG

                                                                                                                                                                                         Inneholder add-linker

Å så deilig det føles med helg nå. Endelig fredag! Nå har jeg jobbet to helger på rad, i tillegg til ukedagene. Denne helgen er etterlengtet. Det skal bli så deilig med fri. I hvert fall fra sykepleiejobben. Jobben som online coach har jeg jo fortsatt i helgen. Nå elsker jeg jobben min som personlig trener og online coach, så at jeg må sitte noen timer med dette hver dag, selv i helgen, er helt greit. Det er naturligvis litt stressende når jeg jobber helg som sykepleier i tillegg til nettcoaching, og da må sitte noen timer med online coching arbeid før eller etter jobb. Da blir fort arbeidsdagen på 10 -12 timer. Men når jeg har fri, slik som denne helgen, ser jeg på online coaching arbeidet som kos. Jeg virkelig elsker det!

Dagens behagelige antrekk består av Chrystie High tights, Sugar Hill bra og Chrystie Crop Hoodie. Er det flere som har lagt merke til at jeg er i en liten BetterBodies periode? Det går mye i BetterBodies plagg for tiden. Jeg tror det har blitt favoritt merket når det kommer til treningsklær!

Uansett, etter to hektiske uker har jeg virkelig sett frem til denne helgen. Jeg har ikke gjort de store planene. Jeg kjenner at jeg trenger en helg hvor skuldrene kan senkes og får ladet batteriene. Nå skal jeg gå en tur på biblioteket og finne meg noen nye bøker å lese. I kveld blir det god middag, et glass vin og hygge med bestissen. Imorgen har jeg en treningsavtale med en venninne før vi så skal spise lunsj sammen. Søndag har jeg ingen planer annet enn en bakerunde og avslapping.  Da skal jeg ta meg en lang morgen med en ekstra god og lang frokost. Det er så deilig å ta seg tid til å senke skuldrene og nyte morgenkvisten. Har du forresten noen gode film eller serietips å anbefale? Jeg har lyst til å slenge meg litt på sofaen og snurre en god film eller serie noen timer.  Jeg har også bestemt meg for at jeg må ta en real opprydning i treningsgarderoben min. Jeg har alt for mye treningsklær! Sjekk meg gjerne ut på Tise Kristine_m_a. Der legger jeg ut masse så og si ubrukte treningsklær.

Så noen fine, hyggelige helgeplaner for meg, og ellers avslapping og lite på agendaen. Akkurat det jeg trenger nå! Hva står på planen din i helgen?

 

Kristine  ♥

6 kommentarer
    1. Anbefaler serien Papirhuset på Netflix. Beste eg har sett på lang tid! Ikkje la deg “skremme” av at dei snakkar spansk. Du blir fort vandt med å lese teksten. Så bra serie, lover!! Drama, Thriller, action

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg