FAVORITT TRENINGSKANALER PÅ YOUTUBE 

Selv om jeg vil si at jeg er ganske så god på å finne på egne hjemmetreningsøkter nå som treningsøktene er stengt, har jeg likevel funnet mye glede i Yotube. Problemet for meg den siste tiden, har vel egentlig ikke vært selve øktene og hva jeg skal gjøre, men heller å komme i gang med treningen.  Jeg er rett og slett umotivert for hjemmetrening! De siste ukene har jeg brukt YouTube mer hyppig. For å bare komme igang, slippe å være oppfinnsom og bare “gjøre”. En femten til tyve minutters treningsøkt, går ganske fort når du bare setter på videoen og gjennomfører. I dag vil jeg derfor tipse som mine favoritt treningskanaler på YouTube.

Popsugar Fitness
Er du glad i dansing og typiske gruppetimer som dancestep, cardio energi, hiit og lignende, kan jeg anbefale Popsugar Fitness. Denne har jeg ikke brukt selv, da jeg ikke er spesielt glad i slik type trening, men en del av mine kunder har brukt youtube-kanalen og har likt den veldig godt. Jeg har fått tilbakemeldinger på at videoene er enkle å gjennomføre og at øktene får opp pulsen. 

Yoga with Adriene
For yoga kan jeg anbefale Yoga with Adriene. Dette er nok den mest kjente youtube-yogien og jeg kan tenke meg at en der av dere allerede har hørt om henne. Hun har hovedfokus på yoga, hovedsakelig for nybegynnere, men har også mer avansert styrkelignende yogaøkter. Denne har jeg brukt noen ganger og likt godt. Jeg får faktisk lyst til å gjøre mer yoga når jeg ser på videoene hennes. Og jeg er ikke spesielt yoga fan! Selv synes jeg videoen take 5 yoga break er fin. Den kan selv en stiv Kristine få til. Dessuten får jeg energi av den. 

Jessica Smith
Dette er en gammel treningskanel med skikkelig TV-shop trening.  Jeg er usikker på hvordan jeg havnet inn på kanalen hennes, men overraskende likte jeg den bedre enn hva jeg hadde trodd. Hun har en veldig oversiktlig og enkel treningskanel med alt fra HIIT økter for nybegynner, til forskjellige cardio økter og styrkeøkter. Hun har også treningsøkter på tid, som for eksempel 5 – minute abs

MadFit
Min favoritt. Her finner du alt fra stretching til og dance party, til 10 min upper body -styrke  og 12 min hiit. Jeg har brukt flere av hennes videoer og liker spesielt 20 minutter full bowy workout godt. Maddie er en søt jente og øktene hennes er enkle å følge  om du bare vil ta deg en treningsøkt uten å tenke for mye.

Jeg håper mine favoritt treningskanaler på YouTube kan inspirere deg til å ta deg en treningsøkt på stuegulvet denne uken. Det føles jo så godt når det er gjort. Og om du har en favoritt treningskanal å tipse meg om, gjør gjerne det.

 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg