FAVORITTER AKKURAT NÅ

                                                                                                                                                                                        Inneholder add-linker

Hei og god fredasettermiddag. Solen skinner, temperaturen er høy og livet føles bare veldig godt om dagen! Jeg håper flere av dere føler på de samme gode følelsene som meg.
I dag vil jeg dele noen favoritter med dere. Både når det gjelder trening, mat, kosttilskudd, podcast og annet. Jeg er nok et periode menneske som tester, liker og gjør mye forskjellig. Da får jeg dilla på ting en viss periode, før jeg så prøver noe nytt og finner noe jeg liker bedre. Dette er mine favoritter akkurat nå.

Favoritt treningstilbehor
Gripsene / strapsene mine er jeg blitt helt avhengig av. Jeg bruker de i alt fra gående utfall og markløft, til tunge nedtrekk og roing. Grepet blir så mye bedre med grips, som gjør at jeg kan løfte tyngre vekter.

Favoritt rett
Alt som kan grilles! Yes, om dagen er jeg i grillhumør. Det går i lompepizza og grilling. Det er vel basically det jeg lever på om dagen. Nå skal det jo sies at alt kan grilles og lompepizzaen kan varieres i det uendelig, så da får jeg i meg relativt mye forskjellig mat. 

Favoritt person
Selv om jeg kanskje burde listet opp et familiemedlem eller en venn, velger jeg å si meg selv. For i mitt liv, er faktisk meg selv viktigst.

Favoritt guilty plesure
Rødvin og tente lys i eget selskap. Hadde jeg lagt ut et bilde for hver gang jeg gjorde dette, tror jeg dere hadde fått sjokk. Det skjer flere ganger i uken at jeg synker ned i sofaen, helst ikledd en stor kosegenser – uten bukse, tenner et lys og tar meg et glass rødvin. Da koser jeg meg!

Favoritt treningsantrekk
Dette antrekket fra IcanIwill. Nimble crop top, scrunch shorts og Nimble sports bh. Crop toppen er i et super behagelig materiale som gjør at den kjennes så myk og deilig mot huden. Grunnen til at jeg liker shortsen er både på grunn av den flatterende scrunch rumpeformen, men også fordi den ikke er like kort som en del treningsshortser. Jeg er ikke så glad i å bruke hot pants på treningssenteret, så lengden på denne shortsen passer meg perfekt. 

Favoritt treningsøvelser
Gående utfall. Det har vært en øvelse jeg lenge har hatt et hatforhold til. Under covid-tiden med hjemmetrening, har jeg trent en del gående utfall med egen kroppsvekt og mine 8 kilos kettlbells. Det gjorde at når treningssentrene åpnet forrige mandag, gikk jeg rett på gående utfall med tunge manualer. I går kom jeg meg opp til 22 kilo i hver hånd. Fy søren som den øvelsen river i rumpe og lår. Jeg digger det!

Favoritt kosttilskudd
Beta-alanin. Etter å ha lest mye forskning rundt beta-alanin og den positive effekt, har jeg nylig begynt å inkludere det. Betala alanin er en prestasjonsøker og det er kommet mye lovende forskning som viser at kosttilskuddet ser ut til å øke arbeidskapasiteten. Jeg gleder meg til å se hva det gjør for meg.

Favoritt tvserie
Jeg begynte å se på Broen for en uke siden. Siden det er en dansk / svensk serie, var jeg skeptisk. Det føles litt rart å se en serie som ikke er på engelsk, men denne serien er virkelig bra. Liker du krim, anbefaler jeg den.

Favoritt proteinbar
Dere vet jo svartet på dette. Star Nutrition sin fudge sea salt. Den er magisk god. Sjokolade, karamell og havsalt. Mmm.. Tror jeg har nevnt den her en trillion ganger! Det er noe med det søte og salte som rett og slett er helt fantastisk sammen. Og denne smeker virkelig ordentlig sjokolade. Den siste tiden har jeg falt for de nye Good Life Deluxe barene er også gode. Den med melkesjokolade samer snickers. 

Favoritt podcast
I dybden med Lene Orvik. Jeg har aldri vært spesielt opptatt av influensers. Spesielt ikke av denne typen, men da podcasten dukket opp i feeden min, måtte jeg høre på en episode. Jeg falt pladask. Både for Lene Orvik og for podcasten. Maken til rå dame som virkelig åpner seg.

Favoritt Noccosmak
Miami. Jeg har den siste tiden hatt helt dilla på Focus Raspberry Blast. Men da jeg smakte Miami igjen forrige helg, har jeg vært på Miami kjøret siden. Det er sommerfølelse i en boks.

Favoritt godis
Vanskelig å velge. Jeg tror faktisk jeg må si rødvin eller lomper med blåmuggost og honning. Den siste tiden har jeg ikke vært så fan av ren godis, godis, men mer hatt lyst på de to ovennevnte når jeg skal kose meg. Må jeg nevne noe ren godis, vil jeg si sjokoladefamilien, salt lakris eller yoghurt nøtter.

Favoritt treningssenter
Sporty24 i Hønefoss. Jeg hadde en treningsøkt der for ikke så lenge siden fordi jeg var i området. Tidenes beste treningssenter. Fy søren så bra! Skulle ønske jeg hadde et slikt treningssenter i nærheten.

Favoritt sang
Loke med neste sommer. Den sangen skriker sommer og gir meg en god følelse langt ned i magen. 

 

Kristine  ♥

12 kommentarer
    1. Å, herregud så utrolig hyggelig av deg, Kristine! Du er god! <3 Tusen, tusen takk! Ha en fin dag, fineste deg! Klem! <3

    2. Beate
      Hurra for deg som fyller ditt år,
      Ja deg vil vi gratulere.
      Alle i ring omkring deg vi står,
      Å se nå vil vi marsjere.
      Bukke, nikke, neie, snu oss omkring,
      Danse for deg med hopp og sprett og spring.
      Ønske deg av hjertet alle gode ting,
      Og si meg så hva vil du mere?
      Gratulere 😀

      Gratulerer så mye med dagen Beate 🙂 Håper du har hatt en fenomenal dag og fått feiret dagen. Stor bursdagsklem <3

    3. Hehe, moro at du spør, jeg har bursdag i morgen😉 Så takk på forskudd!😁Vi feiret mitt tantebarn på Fredag! Ha en nydelig Søndag!❤️

    4. Beate
      Hihi…. Så moro å høre. Like hjerner der altså 🙂
      Er det du som har hatt bursdag? I så fall må jeg si gratulerer så mye med dagen <3 Håper du har hatt en herlig helg. Stor klem 🙂

    5. Moro at du never den podcasten. Har også skikkelig fått sansen for lene etter at jeg hørte den.
      God helg Kristine 🙂

    6. Hærlig!😁 Vi har en del likheter altså! Rødvin, godisen, podcasten til Lene, grilling bl.a! Hehe, gøy! Kom gjerne med en oppdatering på det kosttilskuddet etter hvert!🙌 Goood helg, fine deg! Gleder meg masse til familiehelg jeg nå! Bursdag, sol, masse god mat og godis med de viktigste for meg! Klem!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg